Green Days

W dniach 23-25 marca w Ptak Warsaw Expo odbyła się druga edycja targów Green Days. Twarzą targów została znana i lubiana autorka programów telewizyjnych o aranżacji i pielęgnacji ogrodów Maja Popielarska. „Biznes Ogrodniczy” był patronem medialnym tego wydarzenia.  Wystawcy uważają , że impreza potrzebuje czasu, aby się rozwinąć, ale warto dać jej szansę, ponieważ może stać się  istotnym spotkaniem branży ogrodniczej

 Nadarzyn jest miejscem spotkań biznesowych i różnego rodzaju wystaw, a w miniony weekend na trzy dni już po raz drugi  otworzył się przed szeroką publicznością zainteresowaną zieloną branżą. Miłośnicy zieleni mogli poszerzyć swoją  wiedzę i sprawdzić jakie są nowości na rynku. Z kolei profesjonaliści  mogli wziąć udział w ciekawych prelekcjach,  m.in. obyła się Konferencja Dendrologiczna ma temat sadzenia i przesadzanie dużych drzew w świetle najnowszych osiągnięć ,  konferencja florystyczna, czy wystawa bonsai. – Po raz pierwszy wzięliśmy udział w targach Green Days.  Doskonała lokalizacja, piękny obiekt i wspaniała organizacja to niewątpliwie atuty tego wydarzenia. Nasze stoisko odwiedziło dużo nowych klientów,  jednakże uważam, że te targi potrzebują jeszcze  trochę czasu, żeby się rozwinąć, ale warto im dać szansę , ponieważ mogą się stać istotnym spotkaniem ogrodniczym – mówi Arkadiusz Majcher, prezes zarządu TESM, właściciel marki Gnejsy.pl.

Targi Green Days zajęły powierzchnię 24 tys. m². Wystawa została podzielona na 6 salonów: Architektury Krajobrazu, Małej Architektury, Ogrodnictwa, Techniki Ogrodniczej, Florystyki oraz Pszczelarstwa. Na targach zaprezentowano wszystko, co potrzebne do przygotowania pięknego i profesjonalnego ogrodu oraz profesjonalnej i amatorskiej uprawy roślin, drzew i krzewów. Wystawcami byli architekci krajobrazu i projektanci ogrodów, producenci i dystrybutorzy roślin ogrodowych, kwiatów, sprzętu ogrodniczego, a także wyposażenia: mebli, ogrodzeń, rzeźb, ogrodowych, fontann i oświetlenia ogrodowego. Zaprezentowana została także „miodowa” żywność, suplementy i kosmetyki.  – Po raz pierwszy braliśmy udział w targach Green Days. Wydarzenie to pozwoliło nam dotrzeć do klientów z rejonu Warszawy i okolic. Bardzo dobrze, że także w tej części Polski odbywa się spotkanie branżowe. Targi pozwoliły nam na zaprezentowanie przeglądu maszyn dostępnych w ofercie  na 2018 rok. Pokazywaliśmy  kosiarki automatyczne, które każdy klient może dowolnie personalizować, aby mieć wyjątkowego robota w ogrodzie, kosiarki Rider z koszem czy nowe modele kosiarek spalinowych z kompozytowym deckiem, które są jeszcze lżejsze i trwalsze. Naszym partnerom biznesowym przybliżyliśmy także nową akcję – Ciche sąsiedztwo, która ma zachęcić do korzystania z cichym urządzeń akumulatorowych. Do każdego traktora, ridera i kosiarki automatycznej dodajemy podkaszarkę akumulatorową z baterią i ładowarką, aby nasi klienci mogli sami przekonać się jak wygodnie pracuje się tymi maszynami. Targi pozwoliły nam zaprezentować markę i jej działania klientom– opowiada Maciej Konieczny, Dyrektor Handlowy Husqvarna Poland.

Targi Green Days Międzynarodowe Dni Zieleni 2018 biegły dwutorowo – B2B oraz B2C, adresowane były zarówno do branży ogrodniczej oraz architektów krajobrazu, jak również do wszystkich miłośników ogrodnictwa, posiadaczy domów i ogrodów. W tym samym terminie na połączonej łącznikiem hali odbywały będą się targi House Days – dedykowane branży budowlanej, skupiające się na tematyce budownictwa jednorodzinnego oraz aranżacji wnętrz.

– Każde targi są dobrą okazją do pokazania oferty. Niestety podczas Green Days  odwiedziło nas niewielu gości branżowych. Raczej były to targi dla miłośników zieleni –  podsumowuje  Radosław Gallas, przedstawiciel handlowy w firmie Rolimpex.

Podczas pierwszego dnia targów 23 marca odbyła się  Akademia „Biznesu Ogrodniczego”. Tematem przewodnim spotkania był visual merchandising. Klient kupuje oczami, a aż 95 % sprzedaży zależy od ekspozycji.  Istnieje szereg technik i sposobów na to, jak sprawić, by  ekspozycja towaru przyniosła  pożądany efekt.  Uczestnicy Akademii Biznesu Ogrodniczego poznali techniki tworzenia skutecznej ekspozycji w centrum ogrodniczym.  Spotkanie poprowadzili Jarosław Olewicz, wydawca „Biznesu Ogrodniczego”, który przybliży tajniki  Visual Merchandisingu oraz Renata Kozłowska,  partner w rozwoju ludzi  i organizacji, konsultant, trener biznesu, coach IICD, która przybliżyła praktyczne metody srzedaży w gospodarce wysokokonkurencyjnej.

 

REKLAMA