I Kongres Dystrybucji i Handlu

0

I Kongres Dystrybucji i Handlu to jedno z najważniejszych wydarzeń branżowych w Polsce. W ramach tej wyjątkowej konferencji odbędzie się VII Forum Branży Ogrodniczej, V Forum Branży Zoologicznej, wykłady i szkolenia dla producentów, managerów i właścicieli sklepów oraz mini targi handlowe. Dzięki unikatowemu programowi, obecności uznanych ekspertów i ścisłemu powiązaniu teorii z praktyką biznesową – I Kongres Dystrybucji i Handlu stanie się kluczową platformą wymiany informacji w branży ogrodniczej i zoologicznej.

Wyjątkowi goście

Jedną z największych atrakcji Kongresu będą goście specjalni, którzy przyjadą do Poznania na specjalne zaproszenie Wydawnictwa Media Experts. Na Kongresie prelekcję wygłosi m.in. John Stanley, guru zarządzania i marketingu, jeden z największych światowych ekspertów w dziedzinie handlu, właściciel firmy doradczej John Stanley Associates. Jako renomowany ekspert John Stanley podróżuje po całym świecie, śledząc globalne trendy i doradzając właścicielom firm, jak przystosować swój biznes do zmieniających się okoliczności.

Gościem I Kongresu Dystrybucji i Handlu będzie również dr Marek Borowiński, specjalista od zwiększania sprzedaży oraz visual merchandisingu, od wielu lat prowadzący handlowe audyty, szkolenia i wykłady, autor „Sklepowych rewolucji” – pierwszego programu telewizyjnego, w którym „lekarz sklepów” ratuje polskie biznesy i doradza ich właścicielom.

Unikatowy program

I Kongres Dystrybucji i Handlu to także konferencja wypełniona szerokim spektrum najbardziej aktualnych tematów. W ramach prelekcji i dyskusji panelowych porozmawiamy m.in. o nowych generacjach konsumentów. Wspólnie poszukamy też odpowiedzi na najważniejsze pytania współczesnego handlu. Jak kupują i postrzegają produkty przedstawiciele pokolenie X, Y i Z? Jak innowacje zmieniają zakupy? Czy jesteśmy u progu cyfrowej rewolucji w handlu tradycyjnym?

Tematem przewodnim Kongresu będzie natomiast omnichannel, czyli sprzedaż wielokanałowa – odpowiedź na zmieniającego się konsumenta, który oczekuje, aby zakupy były wygodne, szybkie i – dzięki technologiom mobilnym – możliwe do zrealizowania w dowolnym miejscu i czasie. Według autorów raportu Forrester Research aż 48 proc. detalistów, którzy postawili na omnichannel commerce odnotowało wzrost przychodów, a 25 proc. także wzrost zysków.

W ramach Kongresu zostaną poruszone kluczowe kwestie, które stanowią największe wyzwania dla rozwoju firm. Rynek pracy, zmiany demograficzne, sukcesja w handlu, rentowność w czasach wojny cenowo-promocyjnej i podwyższonego ryzyka biznesowego – to tylko niektóre zjawiska, które będą analizowane przez ekspertów i uczestników Kongresu.

Na I Kongresie Dystrybucji i Handlu teoria zostanie ściśle powiązana z praktyką biznesową. W ramach trade table – mini targów i wyjątkowej strefy rozmów biznesowych – wiodący producenci będą mogli zaprezentować swoje produkty oraz nowe rozwiązania ekspozycyjne i marketingowe.

Uroczysta gala

Integralną częścią I Kongresu Dystrybucji i Handlu będzie uroczysta gala wręczenia prestiżowych nagród – Złotych Strelicji „Biznesu Ogrodniczego” oraz Złotych Chartów „Rynku Zoologicznego”. Na tym ekskluzywnym wydarzeniu nagrody odbiorą także producenci wyróżnieni w tym sezonie TOP Innowacjami „Biznesu Ogrodniczego” i „Rynku Zoologicznego”. Zwieńczeniem Kongresu będzie natomiast kolacja oraz występ gwiazdy wieczoru.

Wymiana strategicznych informacji, nawiązanie nowych relacji biznesowych, realnie przekładających się na rozwój firm, unikatowa możliwość analizy działania przedsiębiorstw z nowego punktu widzenia – to tylko niektóre perspektywy, które otwiera przed uczestnikami I Kongres Dystrybucji i Handlu.

Polecamy

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.