Jak skutecznie zorganizować sprzedaż? – Glee 2018

Targi Glee, odbywające się w Birmingham są dedykowane  ogrodniczemu handlowi detalicznemu. Impreza odbędzie się w dniach 10-12 września. Glee umożliwi zobaczenie nowych trendów na rok  2019

W  tym roku targi Glee, dedykowane ogrodniczemu handlowi detalicznemu, odbędą  po raz 44, w dniach 10-12 września na terenie National Exhibition Centre (NEC) w Birmingham.
Nowa lokalizacja, Glee zostało  przeniesione  do hal NEC 6,7,8, 19-20, zapewni show znacznie większą powierzchnię, dzięki czemu powstanie  jeszcze większa i bardziej ekscytująca wystawa.
–  Rolą Glee  jest dostarczenie  sprzedawcom detalicznym i dostawcom  narzędzi, inspiracji i wiedzy, aby mogli rozwijać swoją  działalność. W tym roku skupiliśmy się na najnowszych trendach konsumenckich, technikach merchandisingu i przyszłości handlu detalicznego. Glee rośnie w znacznym tempie – dołączyło  do nas ponad 200 nowych marek.  Dzięki nowej hali nie tylko będziemy w stanie zagwarantować wystawcom lepsze miejsce, odświeżony układ  tchnie w targi  nowe życie – mówi Matthew Mein, dyrektor ds. Wydarzeń w Glee. – Rynek, który Glee reprezentuje, ciągle się zmienia, co oznacza, że ​​Glee również musi się zmieniać, aby lepiej  odpowiadać na  potrzeby wszystkich osób od dostawcy do detalisty – dodaje Matthew Mein.

 „Pets at Glee”
Podczas Glee w hali 19  będzie można porozmawiać  z wystawcami proponującymi produkty dla zwierząt. Odbędzie się także specjalne seminarium poświęcone zoologii, które zapewni wgląd w najnowsze trendy kształtujące sektor opieki nad zwierzętami, takie jak humanizacja i premiowanie produktów dla zwierząt domowych, a także interaktywne treści, które można wdrożyć w  centrach ogrodniczych.
„Pets at Glee” będzie także centrum informacji, innowacyjnych nowych produktów i porad biznesowych, które umożliwią 70% detalistów ogrodniczych,  obecnie oferujących produkty dla zwierząt domowych,  zwiększenie biznesu w nadchodzącym roku.


Retail Lab @ Glee

Retail Lab @ Glee w 2017 roku po raz pierwszy podczas Glee  zaprezentowała najnowsze trendy w branży ogrodniczej, jednocześnie oferując sprzedawcom detalicznym wskazówki i inspirujące treści, które można przenieść  do swoich sklepów, aby zwiększyć sprzedaż.
W tym roku Retail Lab będzie koncentrować się na promocji Happy Gardening, trendu, który promuje hobby ogrodnicze jako dostępne dla każdego,  dla tych, którzy robią pierwsze nieśmiałe kroki, którzy wymagają prostszych rozwiązań, oraz dla bardziej zaawansowanych miłośników zieleni. Happy Gardening zachęca do popełniania błędów, próbowania czegoś nowego i celebrowania chwil spędzanych w  ogrodzie.

Uzupełnieniem motywu Happy Gardening będzie sposób organizacji przestrzeni sprzedaży detalicznej. Sprzedaż detaliczna musi być  bardziej sprawna i zdolna do reagowania na kluczowe trendy niemal natychmiast. Retail Lab @ Glee zapewni inspirację  i pokaże, jak zmaksymalizować sprzedaż.
Po raz kolejny Retail Lab @ Glee powstanie we współpracy z  ekspertami branżowymi, kierowanym przez dyrektora kreatywnego, Romeo Sommersa z ByRomeo.

REKLAMA

MOZE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: