Odzież robocza nowej generacji

Konsumenci wręcz pokochali ubrania dedykowane do różnych rodzajów aktywności – także do pracy w ogrodzie, a w ofercie marki Lahti Pro znajdziemy już blisko 2 tys. produktów. Niewielkich rozmiarów dział BHP, składający się np. z jednego ekspozytora lub standu promocyjnego sprawdzi się w każdym centrum ogrodniczym – mówi Paweł Wrona, z-ca dyrektora sprzedaży w firmie Profix

 

Polacy kupują coraz więcej maszyn ogrodniczych, coraz chętniej wybierają sprzęt z wyższej półki. Czy to samo dotyczy także popytu na odzież ochronną?  

Ostatnie lata pokazują, że odzież stworzona do pracy cieszy się coraz większą popularnością. Sięgają po nią użytkownicy, którzy prace remontowe, montażowe czy też ogrodnicze wykonują, realizując swoje hobby. To najlepszy dowód na to, że ostatnia dekada to rewolucja w postrzeganiu pojęcia „odzież robocza”. Jeszcze 10 czy 15 lat temu ubranie robocze kojarzyło się z czymś gorszym, mocno zużytym i mało estetycznym. Sytuacja zaczęła się zmieniać wraz z początkiem drugiej dekady XXI wieku. Na polskim rynku pojawiła się marka Lahti Pro, która zaproponowała zupełnie nowy sposób podejścia do garderoby używanej w czasie pracy. Okazało się, że spodnie, bluzy, a z czasem także obuwie robocze mogą mieć ciekawy fason oraz zestawienia kolorystyczne, dużą liczbę praktycznych kieszeni oraz wzmocnienia w miejscach najbardziej narażonych na uszkodzenia. Okazało się, że pracuje się w nich dużo wygodniej niż w zużytych dżinsach, dresach oraz sfatygowanych butach sportowych. Krój spodni roboczych Lahti Pro zapewnia dużo większą swobodę ruchu, chroni użytkownika przed zabrudzeniem oraz przypadkowymi otarciami. Pozwala na użycie dedykowanych nakolanników. Widoczne zmiany zaszły także w postrzeganiu obuwia roboczego. Kiedyś but ochronny był po prostu brzydki, ciężki i niewygodny. Dziś obuwie Lahti Pro gwarantuje komfort, zabezpiecza stopę przed zranieniem oraz daje znakomitą amortyzację.

 

Jak szeroki jest obecnie asortyment marki Lahti PRO?

Obecnie nazwą Lahti Pro oznaczonych jest już blisko 2 tys. produktów. Z czego ponad połowa to ubrania ochronne, takie jak spodnie, ogrodniczki, koszulki, bluzy, polary, softshelle, kurtki, buty i rękawice. Pozostała część to inne artykuły BHP – kaski, okulary, ochronniki słuchu itd. Podnoszą one bezpieczeństwo pracy, a także znacznie ograniczają odziaływanie czynników szkodliwych – takich jak np. nadmierny hałas.

Wiosennym hitem sprzedażowym są modele wchodzące w skład linii „slim-fit”, czyli spodnie i bluzy robocze uszyte z wykorzystaniem specjalnego materiału, który sprawia, że są one niebywale elastyczne i idealnie dopasowują się do ciała. Oprócz tego bardzo dobrze sprzedaje się odzież uszyta z bawełny. Ma ona znakomite parametry termiczne oraz ciekawy krój. Dostępna jest w modnych zestawieniach kolorystycznych.

 

Czy centra ogrodnicze mogą być dobrym miejscem do sprzedaży tego typu produktów?

Konsumenci wręcz pokochali ubrania dedykowane do różnych rodzajów aktywności, chcą je kupować szybko i wygodnie w miejscach często odwiedzanych – w przypadku miłośników ogrodów są nimi centra ogrodnicze. Wydaje mi się, że każde z nich powinno jeszcze w tym sezonie uruchomić nawet niewielkich rozmiarów dział BHP. Może się on składać np. z jednego ekspozytora lub standu promocyjnego. Nasi przedstawiciele handlowi służą pomocą przy tzw. pierwszym zatowarowaniu. Korzystając z ich wiedzy można szybko skompletować najlepszą z punktu widzenia klientów danego centrum ofertę. Wszystkim wstępnie zainteresowanym polecam także zapoznanie się z aktualną ofertą promocyjną. Jest ona dostępna online pod adresem gazetka.lahtipro.pl. Pokazaliśmy w niej najciekawsze propozycje dedykowane na sezon wiosna-lato 2019. Jako właściciel marki możemy również dostarczyć nowoczesne regały i ekspozytory.

REKLAMA

MOZE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: