Ożywienie w handlu

Ponad 3 tys. wystawców z 68 krajów  oraz 87 tys. zwiedzających to bilans tegorocznej edycji  targów Christmasworld, które odbyły się  w dniach 26-30 stycznia we Frankfurcie nad Menem. Od ubiegłego roku nieodłączną częścią tych wiodących targów poświęconych branży decor jest wystawa Floradecora, która w tym roku była niezwykle spektakularna

W tym roku łącznie 3 023 wystawców z 69 krajów zaprezentowało swoje najnowsze dekoracje świąteczne i sezonowe, świeże kwiaty i rośliny, artykuły biurowe i papiernicze oraz artykuły hobbystyczne, artystyczne i rzemieślnicze.  Targi odwiedziło około 87 000 gości ze 162 krajów co stanowi wzrost o dwa procent w porównaniu do ubiegłego roku.  – Dalszy wzrost liczby wystawców i odwiedzających potwierdził, że targi Christmesworld są wiodącym  światowym spotkaniem dóbr konsumpcyjnych.  Liczba międzynarodowych odwiedzających wzrosła z 62 do 65 procent.  Po Niemczech najwięcej klientów przyjechało  z Włoch, Francji, Holandii, Wielkiej Brytanii i Polski. Szczególnie duże wzrosty odnotowaliśmy także pod kątem liczby zwiedzających z   USA, Brazylii, Rosji, Chin i Turcji – podsumował Detlef Braun, członek zarządu Messe Frankfurt

To właśnie we Frankfurcie prezentowana jest co roku oferta najnowszych produktów i trendów na wszystkie święta w roku, a także innowacyjne pomysły dekoracji zewnętrznych oraz dużych lokali komercyjnych, kierowana do hurtowni i sklepów detalicznych, centrów handlowych, marketów budowlanych oraz branży ogrodniczej. Unikalna oferta ponad tysiąca wystawców, inspirujący pokaz trendów, wykłady oraz warsztaty prowadzone przez ekspertów czynią z Christmasworld niedoścignioną platformę do zamówień i budowania kontaktów biznesowych. Najważniejsze w branży targi ozdób świątecznych i okolicznościowych kładą nacisk na tradycję świąt Bożego Narodzenia, przygotowania do których od dawna wiążą się z ożywieniem w handlu.

Targom Christmasworld od 2017 roku towarzyszy Floradecora – pokaz świeżych kwiatów, roślin ozdobnych oraz kompozycji florystycznych.  W tym roku ta część była niezwykle imponująca, dzięki jednemu z wystawców, który stworzył niepowtarzalną ekspozycję  z 40 000 czerwonych róż.

Ponadto w tym roku w galerii 1 została otwarta nowa sekcja o nazwie Christmas Delights, oferująca wszelakie około świąteczne rozkosze kulinarne, jak strucel, grzane wino, ciasteczka i inne smakołyki.

W tym roku ziwedzajacy mogli także zobaczyć wspaniały pokaz specjalny The Loft, którego autorzy – 2Dezign, doradzali, jak  stworzyć  wyrafinowane wystawy sklepowe l oraz jaka ekspozycja przyciąga wzrok klienta.

Kolejna edycja targów Christmasworld  odbędzie się w dniach 25-29.stycznia 2019 roku.

 

REKLAMA