Newsletter

Ekspozycja

Jak zwiększyć sprzedaż?

Ekspozycja, jaką pomaga przygotować firma Cellfast, znacząco przekłada się na osiągane wyniki w sprzedaży. Koncept jest spójny, estetyczny, przejrzysty i ułatwia klientom znalezienie produktów. Jednocześnie nabywcy mogą zapoznać się z pełną ofertą firmy – rekomenduje Michał Stryjewski, kierownik sprzedaży Ciechseed, centrum ogrodniczego, w którym od jakiegoś czasu działa ‘shop-in-shop’ firmy Cellfast

więcej »
Do sukcesu z Grupą INCO

Istotnym elementem funkcjonowania każdego centrum ogrodniczego jest doskonale przygotowana ekspozycja. W jaki sposób Grupa INCO SA aktywnie wspiera sprzedaż i jakie rozwiązania proponuje swoim partnerom?

więcej »
Marolex - na żółto i na... czarno

Opryskiwacze należą do podstawowych kategorii produktów w centrach ogrodniczych. Sprzedawane na ogół w towarzystwie środków ochrony roślin największą popularnością cieszą się na przełomie wiosny i lata. Mimo to jednak zadbana i dobrze ułożona półka wpływa nie tylko na postrzeganie asortymentu, ale również na wizerunek placówki handlowej

więcej »
Oręż Wilka

We współczesnym handlu wszelkiego rodzaju przekazy marketingowe przestały tak silnie oddziaływać na konsumentów, których percepcja stała się ograniczona. Dlatego też producenci, wiedząc, że wiele decyzji zakupowych podejmowanych jest przy sklepowej półce, powinni większą uwagę zwracać na komunikację w miejscu sprzedaży. Jak z tym wyzwaniem radzi sobie firma Wolf Garten? 

więcej »
Hydrokomplet - Zielona marka

Duża podaż na rynku podłoży, a także coraz większe inwestycje w marketing wszystkich operatorów pozytywnie wpływają na rozwój całej kategorii. Dzięki temu konsument ma łatwiejszy dostęp do produktów oraz rzetelnych informacji na ich temat. Wciąż jednak najcenniejszym źródłem wiedzy, a jednocześnie miejscem promowania ogrodniczych idei jest sklep lub centrum ogrodnicze, gdzie m.in. poprzez atrakcyjną ekspozycję można przykuć uwagę klientów i wpłynąć na decyzje zakupowe

więcej »
Kronen - W bezpiecznym miejscu

Właściwa ekspozycja produktów w placówkach handlowych to połowa sukcesu sprzedaży. Również w centrach ogrodniczych aranżacja działu ma kluczowe znaczenie, zwłaszcza gdy mówimy o podłożach i substratach. Twardy orzech do zgryzienia mają opiekunowie działów, które najczęściej – ze względu na rozmiary i swoją komplementarność – zlokalizowane są tuż przy placu sprzedaży roślin

więcej »
Na eksponowanym stanowisku - Romanik

Romanik SA to jedna z wiodących firm na naszym rynku, które oferują wysokiej jakości narzędzia ogrodnicze i dostarczają skutecznego wsparcia w ich sprzedaży. Dzięki temu produkty Romanik kupowane są coraz chętniej przez klientów ceniących sobie takie wartości komunikowane przez markę, jak niezawodność i komfort pracy

więcej »
Udany ekoPLON

Firma Ekoplon, producent i dystrybutor szerokiej gamy nawozów marek Multivit, Multivit Primavera, Floris, Maximus i Multifoska, kładzie ogromny nacisk zarówno na skuteczną ekspozycję oferowanych produktów, jak i owocną współpracę z detalistami. Co oferuje swoim partnerom biznesowym?

więcej »
NiePOKONani

Ekspozycja nawozów w centrum ogrodniczym ze względu na dużą podaż ze strony producentów może stanowić dla zarządzających placówkami detalicznymi nie lada wyzwanie. Najszczelniej wypełniona jest średnia półka cenowa, ale wciąż jeszcze znajduje się miejsce na produkty premium

więcej »
Intermag na nowo

Każdy sezon ogrodniczy przynosi ze sobą wiele zmian. Producenci i dystrybutorzy prezentują ofertę, w ramach której znajdują się nie tylko nowości produktowe, ale również materiały wspierające sprzedaż i jasno określone standardy ekspozycyjne. Co z myślą o centrach ogrodniczych przygotowała firma Intermag?

więcej »
W każdym zakątku świata
 Polskie szkółki, na przestrzeni ostatnich lat, rozwijają się bardzo dynamicznie. Rośliny z polskich szkółek można spotkać niemal w każdym zakątku świata – mówi  Wojciech Wróblewski, prezes...
Inspiracja kluczem do sukcesu
Jak w perspektywie ostatnich kilku lat zmieniało się zapotrzebowanie na asortyment do dekoracji wnętrz?
Conica to rodzinna firma z ponad 40-letnią tradycją. W latach 70. Bernadeta i Jan Konikowie założyli szkółkę o powierzchni 1,5 ha, zaczynając od uprawy szczepionych porzeczek, agrestu, porzeczkoagrestu, bukszpanu, aronii i powojników. Obecnie gospodarstwo specjalizuje się w produkcji roślin piennych..
Zaczarowany ogród
Długo zalegający zimą śnieg powoduje, że wiosną na trawnikach pojawiają się puste miejsca. Sposobów na ich załatanie jest wiele, a klient przychodzący do centrum ogrodniczego oczekuje od sprzedawcy...
Storczykowa moc
Od kilku sezonów storczyki są najlepiej sprzedającymi się roślinami. Jednocześnie wzrasta zainteresowanie produktami stworzonymi z myślą o nich. Dlatego firma Kozielski wychodząc naprzeciw oczekiwaniom...
Slow centrum pod Krakowem
Rosnąca na rynku konkurencja i zmieniające się potrzeby klientów powodują, że placówki ogrodnicze przestają być już tylko miejscami, w których robi się zakupy – stają się przestrzenią kojarzoną z...
Zaprenumeruj
bezpłatny newsletter!!!

Polecamy nasz bezpłatny newsletter, przegląd najważniejszych informacji z branży ogrodniczej. Subskrypcja jest bezpłatna! Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.

Zamawiając newsletter użytkownik akceptuje Politykę prywatności portalu