Newsletter

W obiektywie

Slow centrum pod Krakowem

Rosnąca na rynku konkurencja i zmieniające się potrzeby klientów powodują, że placówki ogrodnicze przestają być już tylko miejscami, w których robi się zakupy – stają się przestrzenią kojarzoną z określonym stylem życia. Właściciele nowo powstałego Podkrakowskiego Centrum Ogrodniczego Łuccy stworzyli nowoczesną i spełniającą oczekiwania wymagającego konsumenta placówkę

więcej »
Nowe otwarcie firmy Kwiaton

Centrum Ogrodnicze firmy Kwiaton przy ul. Opolskiej we Wrocławiu dzięki metamorfozie ma większe możliwości efektownej ekspozycji asortymentu, a zakupy w sklepie stały się wygodniejsze. Klienci docenili zmiany – sprzedaż niektórych grup asortymentowych wzrosła o 100%, zwiększyły się także obroty całego centrum

więcej »
Nie tylko Przyjaciele Zieleni

Centrum Ogrodnicze Przyjaciele Zieleni w Wiązowni to niezwykłe miejsce, w którym pracują pasjonaci ogrodnictwa, a klientów wita papuga o imieniu Karol. Pomimo nie najłatwiejszego roku, właściciel placówki, Rafał Osiński, ma jeszcze wiele planów do zrealizowania. Jaki jest jego przepis na sukces?
 

więcej »
Ogrodnicze Eldorado

Centrum Ogrodnicze Eldorado powstało 3 lata temu w Koszalinie i chociaż klienci znajdą w nim pełen asortyment produktów ogrodniczych, to jego niewątpliwą siłą jest dział florystyczny. O ofercie dopasowanej do potrzeb klientów z Haliną Kołacz, kierownikiem placówki rozmawia: Agnieszka Idziak

więcej »
Nowe inwestycje w Gozdowie

Działające ponad 8 lat centrum ogrodnicze w Gozdowie koło Koła właśnie zostało powiększone o kolejne 600 m². Placówkę wyróżnia oferta roślin szkółkarskich i rabatowych z własnej produkcji. Krzysztof Kowalski, właściciel centrum od dziecka związany z branżą ogrodniczą cały czas ma w głowie kolejne plany i pomysły na rozwój

więcej »
Tęczowy market ogrodniczy

Centrum Ogrodnicze Ogród i Dom Sutkowscy to wielobranżowa placówka, w której najważniejszą rolę odgrywa asortyment ogrodniczy. Choć ma powierzchnię zbliżoną do sklepów sieci DIY,  jest między nimi wiele różnic

więcej »
Jak to się robi w Ameryce?

Pomysłowe eventy, kompleksowa obsługa klienta i wszystko w skali XXL – to krótka charakterystyka amerykańskiej Szkółki Oakland w stanie Ohio oraz czterech centrów ogrodniczych należących do tego samego właściciela. Inspiracje z USA można z powodzeniem wykorzystać także na polskim rynku

więcej »
Handlowy szczyt Twardogóry

Szeroka oferta, wysokie standardy obsługi klienta, zaangażowanie w życie lokalnej społeczności – to recepta na sukces Centrum Ogrodniczego Kwiaton w siedmiotysięcznej Twardogórze pod Wrocławiem. Od pięciu lat działa tu placówka, której nie powstydziłoby się żadne miasto wojewódzkie w Polsce

więcej »
Centrum Ogrodnicze Bronisze

O warszawskim rynku ogrodniczym, mijającym sezonie oraz planach rozwoju Centrum Ogrodniczego Bronisze, firmowej placówki PlantiCo z Andrzejem Aranowskim, dyrektorem Zakładu Hodowlano-Nasiennego Bronisze rozmawia Agnieszka Idziak

więcej »
Specjaliści od roślin

Istnieją na szczecińskim rynku od 1994 r. i chociaż proponują pełen asortyment produktów ogrodniczych, chcą być postrzegani jako specjaliści od roślin. O ofercie dopasowanej do potrzeb klientów, ciężkiej pracy oraz dostosowywaniu się do zmieniającego się rynku z Wojciechem Patorą, kierownikiem Centrum Ogrodniczego Rajski Ogród rozmawia Agnieszka Idziak

więcej »
W każdym zakątku świata
 Polskie szkółki, na przestrzeni ostatnich lat, rozwijają się bardzo dynamicznie. Rośliny z polskich szkółek można spotkać niemal w każdym zakątku świata – mówi  Wojciech Wróblewski, prezes...
Inspiracja kluczem do sukcesu
Jak w perspektywie ostatnich kilku lat zmieniało się zapotrzebowanie na asortyment do dekoracji wnętrz?
Conica to rodzinna firma z ponad 40-letnią tradycją. W latach 70. Bernadeta i Jan Konikowie założyli szkółkę o powierzchni 1,5 ha, zaczynając od uprawy szczepionych porzeczek, agrestu, porzeczkoagrestu, bukszpanu, aronii i powojników. Obecnie gospodarstwo specjalizuje się w produkcji roślin piennych..
Zaczarowany ogród
Długo zalegający zimą śnieg powoduje, że wiosną na trawnikach pojawiają się puste miejsca. Sposobów na ich załatanie jest wiele, a klient przychodzący do centrum ogrodniczego oczekuje od sprzedawcy...
Storczykowa moc
Od kilku sezonów storczyki są najlepiej sprzedającymi się roślinami. Jednocześnie wzrasta zainteresowanie produktami stworzonymi z myślą o nich. Dlatego firma Kozielski wychodząc naprzeciw oczekiwaniom...
Slow centrum pod Krakowem
Rosnąca na rynku konkurencja i zmieniające się potrzeby klientów powodują, że placówki ogrodnicze przestają być już tylko miejscami, w których robi się zakupy – stają się przestrzenią kojarzoną z...
Zaprenumeruj
bezpłatny newsletter!!!

Polecamy nasz bezpłatny newsletter, przegląd najważniejszych informacji z branży ogrodniczej. Subskrypcja jest bezpłatna! Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.

Zamawiając newsletter użytkownik akceptuje Politykę prywatności portalu