Newsletter

Warto wiedzieć

Nie chodzi o produkt, a o odczucia klientów

W handlu zachodzi obecnie zmiana sposobu komunikacji z klientem. Detaliści powinni zwracać szczególną uwagę na działania, które podejmują, aby klient czuł się zadowolony. Im lepsze są bowiem jego doświadczenia w sklepie, tym dłużej w nim przebywa i więcej kupuje

więcej »
Ekologicznie dla borówek

Już od XIX wieku wiadomo, że nawozy z guano są nie tylko skuteczne, ale i ekologiczne. To preparaty, wytwarzane z odchodów ptaków morskich, głównie kormoranów, pelikanów i głuptaków lub nietoperzy, to jeden z najlepszych nawozów naturalnych, ponieważ zawiera mnóstwo azotu, fosforu i potasu

więcej »
Społeczna odpowiedzialność biznesu Vilmorin Garden

Firma Vilmorin Garden w tym sezonie zaproponowała partnerom biznesowym przyłączenie się do wyjątkowej akcji „Razem z Vilmorin Garden wspieram Fundację Ewy Błaszczyk „Akogo?” i Klinikę Budzik”. Współpraca z Fundacją przewidziana jest na okres 3 sezonów, do 31 listopada 2017 r. Do akcji w pierwszym sezonie przyłączyło się ponad 350 centrów i sklepów ogrodniczych w całej Polsce

więcej »
Wymarzony trawnik z nawozami Ogród Start

Nawozy do trawników firmy Ampol - Merol Karol Smoleński  pomogą klientom spełnić marzenia o pięknej i zadbanej murawie. Jak właściciele centrów ogrodniczych powinni skompletować ofertę, żeby odnieść sukces w sprzedaży?

więcej »
Rozbudowa „U Wiechcia”

„U Wiechcia” to znany klientom Kościana market remontowo-budowlany, który w marcu tego roku został rozbudowany o część ogrodową. Realizacją projektu zajęła się firma Deforche Construct

więcej »
Możliwości TEK

TEK printing house to polska drukarnia, w której wysoka jakość, terminowość i partnerskie relacje z klientem są wartościami, jakie pozwoliły firmie stać się wiodącym producentem opakowań i etykiet dla rynku ogrodniczego. Własna galeria zdjęć licząca ponad 70 tys. pozycji , zespół doskonałych specjalistów, możliwość druku w technologii offsetowej UV, druk hybrydowy, TEK designer – nowoczesne narzędzie do projektowania graficznego – to tylko część jej atutów

więcej »
Z myślą o zielonej branży

Stoły ekspozycyjne pozwalają doskonale zapanować nad przestrzenią i porządkują asortyment w centrach ogrodniczych. Aby ustrzec się monotonii, trzeba zadbać o zróżnicowanie w obrębie ich wielkości i kształtu. W odpowiedzi na zapotrzebowanie klientów firma Agro-Sur posiada szeroką ofertę stołów ekspozycyjnych oraz produkcyjnych

więcej »
Wyrastać z innowacji

Podłoża to jedna z tych kategorii, która cieszy się dużym zainteresowaniem klientów. W tym sezonie firma ARK-POL postawiła na nowe, innowacyjne produkty

więcej »
Czas czy pieniądz?

Godziny otwarcia niemal wszystkich centrów ogrodniczych w Polsce podyktowane są sezonowością branży. W miesiącach letnich placówki czynne są o wiele dłużej niż zimą. Markety sieci DIY oferujące asortyment ogrodniczy zachowują stałe i dłuższe pory zakupów przez cały rok i w weekendy. Czy centra będą musiały za nimi nadążyć?
 

więcej »
Promocja Glotox

Firma Glotox przygotowała atrakcyjną promocję dla klientów

więcej »
W każdym zakątku świata
 Polskie szkółki, na przestrzeni ostatnich lat, rozwijają się bardzo dynamicznie. Rośliny z polskich szkółek można spotkać niemal w każdym zakątku świata – mówi  Wojciech Wróblewski, prezes...
Inspiracja kluczem do sukcesu
Jak w perspektywie ostatnich kilku lat zmieniało się zapotrzebowanie na asortyment do dekoracji wnętrz?
Conica to rodzinna firma z ponad 40-letnią tradycją. W latach 70. Bernadeta i Jan Konikowie założyli szkółkę o powierzchni 1,5 ha, zaczynając od uprawy szczepionych porzeczek, agrestu, porzeczkoagrestu, bukszpanu, aronii i powojników. Obecnie gospodarstwo specjalizuje się w produkcji roślin piennych..
Zaczarowany ogród
Długo zalegający zimą śnieg powoduje, że wiosną na trawnikach pojawiają się puste miejsca. Sposobów na ich załatanie jest wiele, a klient przychodzący do centrum ogrodniczego oczekuje od sprzedawcy...
Storczykowa moc
Od kilku sezonów storczyki są najlepiej sprzedającymi się roślinami. Jednocześnie wzrasta zainteresowanie produktami stworzonymi z myślą o nich. Dlatego firma Kozielski wychodząc naprzeciw oczekiwaniom...
Slow centrum pod Krakowem
Rosnąca na rynku konkurencja i zmieniające się potrzeby klientów powodują, że placówki ogrodnicze przestają być już tylko miejscami, w których robi się zakupy – stają się przestrzenią kojarzoną z...
Zaprenumeruj
bezpłatny newsletter!!!

Polecamy nasz bezpłatny newsletter, przegląd najważniejszych informacji z branży ogrodniczej. Subskrypcja jest bezpłatna! Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.

Zamawiając newsletter użytkownik akceptuje Politykę prywatności portalu