Newsletter

Sukces Rënku

Mnóstwo zwiedzających, ciekawe rośliny, inspiracje, wartościowe porady ale przede wszystkim doskonała wreszcie pogoda zagwarantowały sukces jubileuszowej XV edycji Wystawy Wiosna w Ogrodzie, która odbyła się w Gdańsku w dniach 12-14 maja pod patronatem medialnym „Biznesu Ogrodniczego”
 
W tym roku pogoda nie rozpieszcza branży ogrodniczej, dlatego wystawcy, organizatorzy, jak i miłośnicy zieleni z lekkim niepokojem oczekiwali na tegoroczną edycję kiermaszu Wiosna w Ogrodzie. Jednak niesłusznie, bowiem w Gdańsku panowała doskonała pogoda, która  dała wreszcie impuls do tego, by pomyśleć o pracach w ogrodzie, obsadzeniu balkonów czy tarasów. Na targi przybyły tłumy miłośników zieleni. Niewątpliwie Wiosna w Ogrodzie odniosła ogromny sukces dzięki kompleksowej ofercie. Na Wystawie można było kupić m.in.: rośliny, podłoża, donice, narzędzia, środki ochrony roślin oraz meble ogrodowe.  
 
– Kiermasz w Rënku doskonale sprawdza się jako narzędzie sprzedaży.  To jedne z największych na terenie województwa pomorskiego targi, które przyciągają wielu miłośników ogrodów nie tylko z Trójmiasta, ale i okolic. Od wielu lat marka Kronen jest tu obecna. Jak każda wystawa, także i ta, jest doskonałą okazją do bezpośredniej rozmowy i wysłuchania opinii klientów – mówi Paweł Kanderski, kierownik regionu firmy Lasland. Edukacyjny charakter imprezy oraz panująca specyficzna atmosfera sprawiły, że udział w niej wzięły całe rodziny z  regionu. Imprezie zawsze towarzyszą dodatkowe atrakcje, które organizatorzy przygotowują wspólnie z Partnerami Wystawy, m.in. konkursy z nagrodami. Tradycyjnie zwiedzający mogli zobaczyć szeroką ofertę twórców ludowych, miodów, soków owocowych i przetworów.
 
– Cieszymy się z rozwoju imprezy, z dużej liczby wystawców i frekwencji odwiedzających. Kiermasz doskonale sprawdza się od lat jako niezwykle skuteczne narzędzie sprzedaży i promocji, m.i. roślin – mówi Hanna Czapiewska, kierownik Działu Marketingu i Nieruchomości Targów Rënk
 
 

W każdym zakątku świata
 Polskie szkółki, na przestrzeni ostatnich lat, rozwijają się bardzo dynamicznie. Rośliny z polskich szkółek można spotkać niemal w każdym zakątku świata – mówi  Wojciech Wróblewski, prezes...
Inspiracja kluczem do sukcesu
Jak w perspektywie ostatnich kilku lat zmieniało się zapotrzebowanie na asortyment do dekoracji wnętrz?
Conica to rodzinna firma z ponad 40-letnią tradycją. W latach 70. Bernadeta i Jan Konikowie założyli szkółkę o powierzchni 1,5 ha, zaczynając od uprawy szczepionych porzeczek, agrestu, porzeczkoagrestu, bukszpanu, aronii i powojników. Obecnie gospodarstwo specjalizuje się w produkcji roślin piennych..
Zaczarowany ogród
Długo zalegający zimą śnieg powoduje, że wiosną na trawnikach pojawiają się puste miejsca. Sposobów na ich załatanie jest wiele, a klient przychodzący do centrum ogrodniczego oczekuje od sprzedawcy...
Storczykowa moc
Od kilku sezonów storczyki są najlepiej sprzedającymi się roślinami. Jednocześnie wzrasta zainteresowanie produktami stworzonymi z myślą o nich. Dlatego firma Kozielski wychodząc naprzeciw oczekiwaniom...
Slow centrum pod Krakowem
Rosnąca na rynku konkurencja i zmieniające się potrzeby klientów powodują, że placówki ogrodnicze przestają być już tylko miejscami, w których robi się zakupy – stają się przestrzenią kojarzoną z...
Zaprenumeruj
bezpłatny newsletter!!!

Polecamy nasz bezpłatny newsletter, przegląd najważniejszych informacji z branży ogrodniczej. Subskrypcja jest bezpłatna! Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.

Zamawiając newsletter użytkownik akceptuje Politykę prywatności portalu