Newsletter

Wywiady

W każdym zakątku świata

 Polskie szkółki, na przestrzeni ostatnich lat, rozwijają się bardzo dynamicznie. Rośliny z polskich szkółek można spotkać niemal w każdym zakątku świata – mówi  Wojciech Wróblewski, prezes Związku Szkółkarzy Polskich

więcej »
Inspiracja kluczem do sukcesu

Jak w perspektywie ostatnich kilku lat zmieniało się zapotrzebowanie na asortyment do dekoracji wnętrz?

więcej »
Skazani na sukces

– Na każdym z rynków, na których jesteśmy obecni, działamy w warunkach silnej konkurencji. To dla nas motywacja do prowadzenia intensywnych prac badawczo-rozwojowych. Nowoczesne laboratorium AGRO R&D Center zapewnia nam możliwość wprowadzanie na rynek innowacyjnych rozwiązań. Tylko działając w ten sposób możemy zapewnić spółce stabilną pozycję wśród czołowych marek na rynku – mówi Tomasz Klimontowski, prezes zarządu firmy Synthos AGRO

więcej »
PRAKTYCZNE PODEJŚCIE

Bogaty asortyment oraz kompleksowa obsługa to tylko niektóre atuty firmy EKOJAR ze Smolca pod Wrocławiem.  – Najważniejsi są ludzie. Mamy bardzo kompetentnych sprzedawców oraz fachowców, którzy odpowiadają za serwis. Dodatkowo fakt, iż nie jesteśmy tylko teoretykami, ale przede wszystkim praktykami, pomaga budować bardzo dobre relacje z klientem – mówi Krzysztof Jarzębowski, właściciel firmy EKOJAR

więcej »
Cellfast na fali

Czy po jubileuszowym, obfitującym w sukcesy roku 2015 ten sezon może być dla firmy Cellfast jeszcze lepszy? O planach lidera w kategorii produktów do nawadniania rozmawiamy z Rafałem Słabikiem, dyrektorem ds. marketingu i sprzedaży w firmie Cellfast

więcej »
Briggs & Stratton w wersji turbo

Jeden z najbardziej znanych producentów silników nie zwalnia tempa. Hitem ubiegłego sezonu był system InStart®, kolejnym mogą stać się silniki serii EXi, niewymagające wymiany oleju, a w przyszłym roku na polski rynek trafią kosiarki z silnikami Mow’n’Stow, które można przechowywać w pozycji pionowej. – Chcemy być ciągle o dwa kroki przed konkurencją – mówi Wojciech Jasiński, dyrektor ds. rozwoju biznesu w firmie Briggs & Stratton

więcej »
Początkowa faza rozwoju

W Szwecji czy Szwajcarii sprzedaje się co roku kilkadziesiąt tysięcy kosiarek robotycznych. W Polsce to ciągle produkt dla zamożnych konsumentów, jednak sprzedaż co roku rośnie, a ceny spadają – przyszłość należy do urządzeń akumulatorowych – mówi Krzysztof Grabowski, dyrektor generalny firmy MTD Poland

więcej »
Początkowa faza rozwoju
więcej »
TOP INNOWACJA marca – modele kosiarek – Twinclip – Stiga

O innowacyjnych kosiarkach – Twinclip nagrodzonych w marcu Top Innowacją z Marcinem Liszyńskim, dyrektorem handlowym marki Stiga rozmawia Agnieszka Idziak

więcej »
Nowy gracz na rynku

Wiemy, że możemy konkurować z obecnymi graczami na rynku nasiennym. Krok po kroku chcemy iść do przodu i zapewniam, że osiągniemy zamierzony cel – mówi Robert Rochowiak, Sales Manager Tokita w Polsce

więcej »
W każdym zakątku świata
 Polskie szkółki, na przestrzeni ostatnich lat, rozwijają się bardzo dynamicznie. Rośliny z polskich szkółek można spotkać niemal w każdym zakątku świata – mówi  Wojciech Wróblewski, prezes...
Inspiracja kluczem do sukcesu
Jak w perspektywie ostatnich kilku lat zmieniało się zapotrzebowanie na asortyment do dekoracji wnętrz?
Conica to rodzinna firma z ponad 40-letnią tradycją. W latach 70. Bernadeta i Jan Konikowie założyli szkółkę o powierzchni 1,5 ha, zaczynając od uprawy szczepionych porzeczek, agrestu, porzeczkoagrestu, bukszpanu, aronii i powojników. Obecnie gospodarstwo specjalizuje się w produkcji roślin piennych..
Zaczarowany ogród
Długo zalegający zimą śnieg powoduje, że wiosną na trawnikach pojawiają się puste miejsca. Sposobów na ich załatanie jest wiele, a klient przychodzący do centrum ogrodniczego oczekuje od sprzedawcy...
Storczykowa moc
Od kilku sezonów storczyki są najlepiej sprzedającymi się roślinami. Jednocześnie wzrasta zainteresowanie produktami stworzonymi z myślą o nich. Dlatego firma Kozielski wychodząc naprzeciw oczekiwaniom...
Slow centrum pod Krakowem
Rosnąca na rynku konkurencja i zmieniające się potrzeby klientów powodują, że placówki ogrodnicze przestają być już tylko miejscami, w których robi się zakupy – stają się przestrzenią kojarzoną z...
Zaprenumeruj
bezpłatny newsletter!!!

Polecamy nasz bezpłatny newsletter, przegląd najważniejszych informacji z branży ogrodniczej. Subskrypcja jest bezpłatna! Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.

Zamawiając newsletter użytkownik akceptuje Politykę prywatności portalu