Profix świętuje zdobycie Złotego Laura Konsumenta

Najwięksi dystrybutorzy narzędzi, elektronarzędzi i artykułów BHP spotkali się 17 maja w podwarszawskiej miejscowości Łomna Las. Okazją do wspólnego spędzenia czasu był Dzień Otwarty Profix, który każdego roku gromadzi blisko pół tysiąca firm handlowych z Polski i za granicy. Tegoroczna edycja imprezy stała się też okazją do uczczenia zdobycia przez markę Proline Złotego Laura Konsumenta.

W tym roku część konferencyjna odbyła się w specjalnie na tę okazję wydzielonej części nowej hali magazynowej. Na to jedno popołudnie zmieniła się ona we wszechstronną, stylowo oświetloną i urządzoną salę konferencyjną. W takim niecodziennym klimacie premierę miał film korporacyjny pt. „Profix – osiągnij więcej”. Opowiada on o ostatnich osiągnięciach warszawskiej firmy oraz zasadach jakimi kieruje się ona w prowadzeniu biznesu. Następnie na scenę zaproszona została przedstawicielka ogólnopolskiego projektu konsumenckiego „Laur Konsumenta”. Pogratulowała ona osobiście marce Proline zdobycia tego prestiżowego wyróżnienia oraz przybliżyła zasady przyznawania tej nagrody oraz jej wpływu na decyzje konsumenckie podejmowane w miejscu sprzedaży.

Kolejnym punktem programu był pokaz najnowszej kolekcji ubrań roboczych Lahti Pro, w którym zaprezentowano stylizacje przeznaczone do prac w okresie wiosenno-letnim. Pokaz uatrakcyjniła grupa akrobatyczna. Akrobaci wystąpili w ubraniach roboczych Lahti Pro z linii „slim-fit”.

Po konferencji zaproszeni mogli z przewodnikiem zwiedzić firmę. Trasa godzinnego spaceru rozpoczynała się w pomieszczeniach nowej wzorcowni, wiodła przez stary i nowy magazyn. Dodatkową atrakcją była możliwość zwidzenia serwisu, działu badań i kontroli jakości oraz działu logowania.

Do dyspozycji gości przez cały czas trwania imprezy pozostawał namiot wystawowy. Znajdowały się w nim stoiska marek: Proline, Lahti Pro, Tryton, Mega, oraz m.in. Stanley Black & Decker Polska, Fiskars, Juco, Tesa. Profix oprócz nowości produktowych zaprezentował także nowy system ekspozycyjny dla produktów swoich marek własnych, w którym większy nacisk położono na warstwę informacyjną. Dużym zainteresowaniem cieszyły się także stanowiska testowe, na których można było samodzielnie przetestować wybrane produkty Proline i Tryton.

Część wieczorna konferencji odbyła się w Hotelu Mazurkas w Ożarowie Mazowieckim. W czasie wieczornej gali wręczono statuetki Prolion 2019 dla firm oraz osób, które swoją pracą przyczyniły się do rozwoju marek własnych Profix.

REKLAMA
SpogaGafa - Targi ogrodnicze