fbpx
Portal Branży Ogrodniczej

PSCO rozpoczyna nowy sezon

0

W dniach 15-16 listopada w Pałacu Mała Wieś w Belsku Dużym koło Grójca odbyło się XXI Walne Zgromadzenie Członków PSCO połączone z targami zatowarowaniowymi. Partnerem tegorocznego wydarzenia była Firma Agrosimex . „Biznes Ogrodniczy” był patronem medialnym spotkania

 

PSCO działa  już 21 lat,  w swoich szeregach  skupia właścicieli 60 dużych polskich centrów ogrodniczych – to jedna z najważniejszych organizacji w branży ogrodniczej w Polsce,  która jest także członkiem IGCA International Garden Centre Association.  Tradycyjnie co roku odbywa się spotkanie podsumowujące dotychczas podjęte działania oraz dyskusje na temat nowych potrzeb. A nowych pomysłów na to, by polskie centra ogrodnicze mówiły jednym głosem, nie brakuje.

W pierwszym dniu odbyło się Walne Zgromadzenie Członków PSCO, podczas którego Marzena Bartosiewicz, prezes i Marcin Bartosiewicz, członek zarządu z przyczyn osobistych zrezygnowali z pełnionych funkcji. Członkami zarządu nadal są Mirosław Łakomiec, Andrzej Sysiak i Jakub Żulicki. Część popołudniowa była poświęcona m.in. podsumowaniu Akacji Sprzyjamy Pszczołom, która została zainicjowana przez członków PSCO . Następnie uczestnicy mogli wysłuchać szeregu niezwykle interesujących prelekcji, m.in. dr hab. Anety Stracheckiej z Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z Zakładu Biologii Środowiskowej i Apidologii, która opowiedziała o wpływie pestycydów w tym neonikotenoidów i zapraw rzepaku na fizjologię pszczół.  Ten niezwykle udany dzień zakończył się uroczystym bankietem.

Drugiego dnia odbyły się obrady Gupy Zakupowej DCO, która na nowy sezon wprowadzi marki własne produktów oraz targi zatowarowaniowe, w których wzięło udział aż 37 firm. – Targi oceniam bardzo pozytywnie. Klienci byli  konkretni,  zainteresowani ofertą,  wiedzieli czego chcą. Tego typu spotkania dają nam konkretne efekty w postaci zamówień bądź deklaracji o chęci współpracy. Targi były dla nas ważne, ponieważ mogliśmy zaprezentować nowości i w krótkim czasie dotrzeć do wielu klientów – podsumowuje  Adrian Kuczmaszewski, kierownik działu handlowego Ogrodnictwo Wiśniewski  Jacek Junior. W targach wzięli udział członkowie PSCO, przedstawiciele niezrzeszonych w Stowarzyszeniu Centrów Ogrodniczych z całej Polski  i przedstawicieli firm współpracujących.  Producentom, którzy wzięli udział w targach towarzyszących temu wydarzeniu, zależało jednak przede wszystkim na wynikach handlowych. Czy osiągnęli swoje cele?  – Pierwszy raz się wystawialiśmy na targach PSCO. Spotkanie  było niezwykle udane. Pozyskałam cenne kontakty oraz wielu  nowych klientów. Frekwencja i zainteresowanie ofertą przerosły moje oczekiwania –  mówi Katarzyna Waligóra, regionalny kierownik sprzedaży firmy Asplant

Polecamy

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.