Startuje sesja sprzedażowa Greenery!!

Zapraszamy do udziału w sesji sprzedażowej Greenery. Sesja będzie otwarta w dniach 6-13 września, w formie online. Dodatkowo zachęcamy do spotkań przedstawicielami Greenery podczas Wystawy Zieleń to Życie, na stoisku 1.70. Do zobaczenia!

 

Pierwszy rok giełdy producentów roślin Greenery

Właśnie mija rok, gdy podczas Wystawy „Zieleń to Życie” miała miejsce premiera projektu Greenery. Wówczas odbyła się pierwsza sesja sprzedażowa, łącząca ekspozycję roślin na żywo z nowoczesną platformą internetową. Hala wystawowa zapełniła się wózkami CC z atrakcyjnie wyeksponowanym materiałem roślinnym od polskich i zagranicznych szkółkarzy. Już ta sesja pokazała, że Greenery to projekt potrzebny na rynku i rozwiązujący wiele problemów branży ogrodniczej

Twórcami projektu są właściciele Centrum Ogrodniczego Hortorus, istniejącego na rynku od 25 lat, dzięki czemu znają oni problemy, z jakimi boryka się rynek tradycyjny branży ogrodniczej. Jak działa Greenery? Podczas organizowanych kilka razy w roku sesji sprzedażowych hurtowi odbiorcy roślin mogą dokonywać wygodnych zakupów, korzystając z nowoczesnej i praktycznej platformy internetowej. Wyboru roślin dokonują z bogatego asortymentu zgromadzonego przez Greenery od polskich i zagranicznych szkółkarzy. Greenery rozwiązuje wiele problemów – upraszcza formalności, niweluje kłopot z minimum logistycznym, gromadzi w jednym miejscu szeroką ofertę roślin, dzięki czemu oszczędza czas, na bieżąco informuje o wartości zamówienia przeliczonego na wózki CC, gwarantuje dobrą jakość zamówionych roślin, dba o sprawną obsługę posprzedażową oraz daje możliwość poznania trendów i nowości w branży.

Premiera projektu

Miejsca targowe na pierwszą sesję wyczerpały się błyskawicznie, dzięki temu wybór roślin był ogromny – ponad tysiąc gatunków od szkółek polskich, holenderskich, niemieckich i włoskich. Sesja okazała się sukcesem. Do tej pory  dostawcy, klienci, jak i specjaliści branży podkreślają  innowacyjność rozwiązania oraz zwracają uwagę na zalety Greenery, m.in.: oszczędność czasu, minimum formalności oraz wygodę. Giełda producentów roślin została także doceniona podczas VII Forum Branży Ogrodniczej, otrzymując statuetkę Złotej Strelicji, tym samym zyskując opinię firmy, która prezentuje niestandardowe podejście do biznesu oraz wpływa na rozwój branży ogrodniczej i promocję zielonego biznesu w Polsce.

W 2017 r. zorganizowana została jeszcze druga sesja sprzedażowa, tym razem już w stałej lokalizacji firmy, w podwarszawskich Markach. Podczas sesji wystawiony był asortyment świąteczny np. choinki, były także przyjmowane zamówienia przedsezonowe, realizowane w marcu 2018 r.

Greenery w 2018 roku

Na 2018 rok zaplanowano 9 sesji sprzedażowych – wszystkie w Centrum Sprzedażowo-Logistycznym Greenery w Markach, niektóre wyłącznie online. Podczas sesji lutowej została uruchomiona dodatkowo sprzedaż online. Klienci, którzy nie mogli być obecni w hali wystawowej w Markach, mogli dokonywać zakupów logując się na platformę internetową. Dodatkowo, odpowiadając na potrzeby klientów, asortyment został rozszerzony o donice, a podczas sesji uruchomiono kiermasz roślin domowych. Z biegiem kolejnych sesji umożliwiono zakup prezentowanych podczas wystawy próbek roślin po atrakcyjnych cenach.

Sesje lipcowa i sierpniowa zorganizowane zostały wyłącznie online. Pozwoliło to na zgromadzenie największego do tej pory asortymentu roślin. Lipcowa sesja sprzedażowa oferowała ponad 1,3 tys. pozycji roślin – ok. 500 bylin, blisko 500 krzewów liściastych, ponad 100 krzewów iglastych, blisko 100 roślin jednorocznych, pnączy i roślin domowych.

Greenery podczas „Zieleń to Życie” 2018

 

W dniach 6-7 września twórcy projektu zapraszają na sesję sprzedażową wyłącznie w formie online. Nieprzypadkowo termin ten pokrywa się z datą Wystawy „Zieleń to Życie”. Przedstawiciele Greenery będą tam także obecni, ale tym razem jako wystawca (stoisko 1.70). Będzie to więc doskonała okazja, by pod okiem wykwalifikowanego pracownika skorzystać z platformy, sprawdzić, jak to działa w praktyce, rozwiać wątpliwości i złożyć swoje pierwsze zamówienie lub zapoznać się z warunkami przystąpienia do projektu po stronie dostawcy. Właściciele projektu zapraszają także na lampkę szampana, by uczcić pierwszy rok funkcjonowania projektu.

REKLAMA