fbpx
Portal Branży Ogrodniczej

TOP Innowacja – Nawozy organiczne KaVa

0

O produktach nagrodzonych Top Innowacją rozmawiamy z Patrykiem Łukasiewiczem, dyrektorem produktu marki KaVa

Rozmawia: Jakub Borkowski

Czym wyróżniają się na rynku nawozy organiczne KaVa?
Nasze produkty wyróżniają się bardzo dużą zawartością substancji organicznej – jej poziom to aż 90%. Charakteryzują się też bogatym składem chemicznym, zawierają wszystkie niezbędne roślinom makro- oraz mikroelementy, niekiedy niedostępne w innych nawozach. Ich zaletą jest również to, że wolno się rozkładają, nie powodując zasolenia gleby. Oryginalność nawozu KaVa polega na tym, że zawiera naturalny stymulator, jakim jest kofeina. Możemy go stosować bez rękawiczek, a do tego ma jeszcze piękny zapach. Polecam każdemu chociażby z czystej ciekawości, by sprawdzić, co mamy do zaoferowania.

Czy nawozy organiczne KaVa wypełniają pewną lukę na rynku?
Myślę, że nasze nawozy kreują nowy standard w nawozach organicznych. Pod wieloma względami faktycznie uzupełniają lukę na rynku, lecz nie chcemy się porównywać do obornika czy kompostu. To produkt ekskluzywny, tak jak sama kawa dobrej jakości, lecz w tym przypadku za jakość nie trzeba płacić wysokiej ceny.

Do jakich klientów dedykowane są nawozy KaVa?
Nasze produkty kierujemy do miłośników roślin. Świadomość konsumentów związana z ekologią i dbaniem o środowisko naturalne wciąż rośnie, a nasz produkt jest odpowiedzią na zmieniającą się rzeczywistość. Sprawdza się w przypadku wszystkich gatunków roślin, w domu i w ogrodzie.

Czy proponujecie dystrybutorom wsparcie marketingowe wspomagające sprzedaż?
Oczywiście, dystrybutorzy nawozu organicznego KaVa otrzymają pełne wsparcie marketingowe. Na wiosnę 2020 roku pojawimy się w dwóch odcinkach programu „Maja w Ogrodzie” Mai Popielarskiej oraz „Polowanie na Ogród” Dominika Strzelca. Stosujemy również billboardy sponsorskie oraz pełne wsparcie digital, takie jak promowanie strony internetowej czy social media. Ponadto, dzięki współpracy z platformą player.pl, zapewniamy blisko 800 tys. odsłon reklamy trafiającej do konsumenta.

Polecamy

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.