Złote Strelicje 2017

Podczas VII Forum Branży Ogrodniczej zostały przyznane wyjątkowe nagrody – Złote Strelicje 2017. To trzecia edycja tego wyjątkowego wyróżnienia. Statuetki powędrowały aż do 5 firm, które prezentują niestandardowe podejście do biznesu oraz wpływają na rozwój i promocję zielonej branży w Polsce

 

Złota Strelicja to nagroda branży ogrodniczej przyznawana przez jej przedstawicieli. Branża ogrodnicza rozwija się bardzo intensywnie, nie sposób nie zauważyć działań niektórych firm, które zdecydowanie wyróżniają się na rynku.

Wyróżniono firmy, które prezentują niestandardowe podejście do biznesu, a swoimi nieszablonowymi i zróżnicowanymi działaniami wpływają na rozwój całego zielonego rynku. Tegoroczni laureaci swoją postawą i podejściem do prowadzenia biznesu wyznaczają kierunki godne naśladowania.

 

1

Złota Strelicja 2017 dla firmy Lasland

za Rodzinne Warsztaty Ogrodnicze

 

Organizatorem Rodzinnych Warsztatów ogrodniczych jest firma Lasland, która do współpracy zaprasza partnerów. W sezonie 2017 były to firmy Agrecol i Ramp. Prowadzącym akcję jest Witold Czuksanow. W tym roku była to druga edycja eventu,  warsztaty odbyły się  w aż 37 centrach ogrodniczych w całej Polsce. Każde spotkanie miało inny temat przewodni. Każde było wyjątkowe i niepowtarzalne, ale łączyło je jedno – zachęcania miłośników zieleni, młodych adeptów i początkujących ogrodników do wspólnego sadzenia roślin, nauki i zabawy. Potwierdzeniem sukcesu warsztatów jest przede wszystkim ilość osób – a raczej prawdziwe tłumy uczestników biorące udział w  tych spotkań. To bez wątpienia najlepiej zorganizowany event dla klienta ostatecznego promujący hobby ogrodnicze.

 

2

Złota Strelicja 2017 dla firmy Greenery

za nowoczesną platformę sprzedaży roślin

Branża ogrodnicza ma do dyspozycji zupełnie nowy projekt sprzedażowy roślin – Greenery. To brakujący kanał dystrybucji roślin w Polsce, który stanowi połączenie sesji targowych na żywo z platformą online, przy czym funkcjonuje w kanale B2B. Greenery odpowiada na rosnące potrzeby branży, takie jak: skrócenie procesu przemieszczenia roślin od producenta do centrum ogrodniczego, możliwości zaprezentowania roślin w najkorzystniejszym wegetacyjnie okresie jak najszerszej rzeszy klientów (dotyczy to zwłaszcza roślin ozdobnych z kwiatów), czy sprawne wprowadzenie na rynek nowości roślinnych. System Greenery w krótkim czasie, w jednym miejscu i przy minimum formalności umożliwia wybór dobrej jakości materiału roślinnego z szerokiej oferty szkółek.

Projekt dedykowany jest polskiemu rynkowi ogrodniczemu, zarówno dużym, jak i małym firmom. Greenery gwarantuje otrzymanie roślin takiej samej jakości, jak eksponowane wzory. Taki system sprzedaży usprawnia również formalności dla każdej ze stron.

 

3

Złota Strelicja 2017 dla   Hortulus Dobrzyca oraz dla firmy Krakowska Hodowla i Nasiennictwo Ogrodnicze Polan

za Kulinarny Festiwal Kwiatów Jadalnych

To pierwsze w Polsce wydarzenie promujące ogrodnictwo, uprawę roślin oraz gotowanie z wykorzystaniem kwiatów jadalnych współorganizowane przez firmę KHNO Polan i Centrum Ogrodnicze Hortulus. Ważne jest, aby promować ogrodnictwo wśród klientów, co też aktywnie powinni robić producenci, tylko tak można rozwinąć branżę – przykładem takiego działania i kooperacji producenta z centrum ogrodniczym jest event Ogród na talerzu, podczas którego klienci mogli skosztować  potraw z wykorzystaniem kwiatów jadalnych, m.in. zupy z liliowców, orientalnego risotto z pysznogłówką, aksamitką i lawendą, pesto bazyliowo-miętowe z begonią, ciasteczek z kremem różanym. W evencie wzięło udział Ponad 8 tys. gości – miłośników ogrodnictwa, pasjonatów sztuki kulinarnej.  Dodatkowo w centrum ogrodniczym Hortolus w tym roku przygotowano specjalny warzywnik kwiatowy, aby pokazać klientom nową koncepcję uprawy ogrodu.

Firma KHNO Polan przygotowała specjalny katalog przedstawiający ofertę konkretnych nasion kwiatów jadalnych wraz z przepisami, które znajdują się w środku opakowań.

 

4.

Złota Strelicja 2017 dla  Jarosława Prymasa, prezesa firmy Agrecol

za świadomy rozwój biznesu

 

AGRECOL sp. z o.o. jest polską firmą zajmującą się od prawie trzydziestu lat produkcją specjalistycznych nawozów oraz środków do pielęgnacji i ochrony roślin. Firma rozpoczęła działalność w 1988 roku, wprowadzając na polski rynek nawóz Biohumus.

Obecnie w ofercie Agrecolu znajduje się ponad 1000 pozycji asortymentowych , które produkowane są pod stałą kontrolą własnego laboratorium wyposażonego w najwyższej klasy sprzęt analityczny.

 

oraz Złota Strelicja 2017

dla  Adriana Prymasa, marketing managera w firmie Agrecol

za skuteczne działania marketingowe

Działaniami marketingowymi w firmie zajmuje się specjalne studio – Agrecol, które tworzy wszystkie projekty marketingowe, komunikację marketingową, katalogi i reklamy, a także specjalny kalendarz z autorskimi zdjęciami. Ponadto firma Agrecol umiejętnie i aktywnie wykorzystuje nowoczesne media, aktywnie prowadząc konta na FB, Instagramie, Twitterze, YouTube, Google+ oraz blogu. Firma nagrywa filmy instruktażowo-poradnikowe – Poradnik Ogrodnika, przygotowuje filmy z Witoldem Czuksanowem – Na ogrodowym szlaku. Działania marketingowe  wyróżniają się dużą interaktywnością, nastawione są na kreowanie sieci kontaktów i relacji, tworzenie baz materiałów audio, video i zdjęć oraz dzielenie  się nimi z innymi.

5.

Złota Strelicja 2017

dla  Centrum Ogrodniczego Flora Point

za wzorcową ekspozycję oferty christmas

 

Centrum Ogrodnicze Flora Point ma wzorcową przygotowaną ekspozycję oferty christmas, m.in.  klienci mogą zobaczyć „Świąteczne miasteczko” to gratka nie tylko dla najmłodszych.  Kolejka elektryczna wyjeżdża z gór gdzie na stoku jeżdżą narciarze, a w lesie niedźwiedź stara się złapać myśliwego uwięzionego na ambonie. Poza makietą magię Świąt Bożego Narodzenia tworzą różnego rodzaju pozytywki, szopki, kule śnieżne itp. Ten kącik nie pozostawia nikogo obojętnym. Oferta christmas  w centrum ogrodniczym Flora Point jest najbardziej kompleksową w Polsce. Różnorodność i estetyka aranżacje świątecznych zachwycają.  Kolekcje są przygotowywane według najnowszych trendów.

REKLAMA