Akademia Skutecznej Sprzedaży na półmetku

Firmy Bayer, COMPO, Fiskars oraz Związek Szkółkarzy Polskich po raz drugi w tym roku organizują spotkania w ramach Akademii Skutecznej Sprzedaży. „Biznes Ogrodniczy” został partnerem medialnym tego projektu szkoleniowego

Do tej pory odbyło się sześć z jedenastu spotkań, w których wzięło udział około 250 osób.– Zaskakująco wysoka frekwencja oraz aktywny udział uczestników w Akademii Skutecznej Sprzedaży utwierdziły nas w przekonaniu, że wspólna inicjatywa także w tym roku okaże się wielkim sukcesem – mówi Marcin Barbach, dyrektor Działu COMPO Consumer.
Podczas warsztatów organizatorzy nie tylko prezentują ofertę na kolejny sezon, ale przede wszystkim podsumowują mijający właśnie rok oraz wspólne z uczestnikami rozmawiają o perspektywach sprzedażowych na nowy sezon. – Podpowiadamy, jak pracować z produktami premium, aby generowały maksymalnie wysokie zyski. Jednym z tematów Akademii jest również merchandising, czyli umiejętne eksponowanie produktów z wykorzystaniem wiedzy na temat psychologii klientów, ich predyspozycji i preferencji – informuje Marcin Barbach.
Szkolenia potrwają do 6 grudnia. Najbliższe warsztaty odbędą się Warszawie (27 listopada), Lublinie (28 listopada), Łodzi (2 grudnia), Białymstoku (3 grudnia), Gdańsku (4 grudnia), Szczecinie (5 grudnia) oraz Poznaniu (6 grudnia).
 

REKLAMA
SpogaGafa - Targi ogrodnicze