Już w sierpniu ekskluzywny dodatek specjalny trafi do rąk wszystkich zwiedzających 20. jubileuszową edycję wystawy „Zieleń to życie”!
Będąc z nami:
• dotrzesz do grona 20 000 miłośników ogrodów
• zaprezentujesz najciekawsze produkty i usługi
• umocnisz swoją pozycję na rynku
• zadbasz o pozytywny wizerunek
Dzięki dodatkowi specjalnemu „Zieleń to życie” trafisz do hobbystów zainteresowanych ogrodnictwem i skutecznie wpłyniesz na ich decyzje zakupowe!
W dodatku specjalnym „Zieleń to życie” zaprezentujemy:
– top produkty z najbardziej popularnych kategorii
– nowości roślinne
– najnowsze trendy w aranżowaniu terenów zieleni
Z nami możesz więcej! Nakład 20 000 Satysfakcja gwarantowana
Dodatek specjalny „Zieleń to życie 2012” dotrze do:
• Klientów całej branży ogrodniczej
• Centrów, sklepów i hurtowni
• Producentów i importerów
• Firm zakładających i projektujących tereny zieleni
Skontaktuj się z nami i zaprezentuj swoją ofertę!
tel. 61 820 41 75
• magdalena.wasilewska@biznes-ogrodniczy.pl
• renata.aleksandrzak@biznes-ogrodniczy.pl
• anna.walczak@biznes-ogrodniczy.pl
• michal.gradowski@biznes-ogrodniczy.pl
Tomasz Fiołek
Kierownik działu handlowego
Sumin
Jak co roku firma Sumin będzie uczestniczyła w wystawie „Zieleń to życie”. Inicjatywa ta wspiera rozwój zielonej branży już 20 lat. Targi odwiedzają profesjonaliści z 27 krajów. Zeszłoroczna edycja przyniosła nam wymierne efekty biznesowe. Dzięki obecności w dodatku specjalnym przygotowanym przez „Biznes Ogrodniczy” nasze stoisko odwiedziło wielu nowych klientów.
Marek Krawicki
specjalista ds. marketingu
Centnas
„Zieleń to życie” to jedno z dwóch najważniejszych spotkań targowych w Polsce, które bez wątpienia wpływa na rozwój zielonego sektora. Tego typu spotkania są źródłem inspiracji dla ludzi związanych z branżą. Warto dodać, że targi odwiedzają również zagraniczni klienci. Dodatek specjalny „Zieleń to życie”, pozwala dotrzeć do szerszego grona odbiorców, pomaga kształtować i rozwijać całą branżę, informując o wszystkim, co jest istotne.
dyrektor wystawy
„Zieleń to Życie”
Dodatek specjalny „Biznesu Ogrodniczego” na pewno będzie pomocą dla wszystkich odwiedzających wystawę. Jeśli znajdą się w nim wypowiedzi wystawców opisujące najbardziej wartościowe produkty w ich ofercie, to skierują gości targowych na konkretne stoiska. Najważniejszym wydarzeniem jubileuszowej edycji targów będzie największa ekspozycja roślinna w Polsce, ale „Zieleń to życie” pokaże również barwny obraz całej branży ogrodniczej.