Już w sierpniu dodatek specjalny Zieleń to życie

Już w sierpniu ekskluzywny dodatek specjalny trafi do rąk wszystkich zwiedzających  20. jubileuszową edycję wystawy „Zieleń to życie”!

Będąc z nami:
•    dotrzesz do grona 20 000 miłośników ogrodów
•    zaprezentujesz najciekawsze produkty i usługi
•    umocnisz swoją pozycję na rynku
•    zadbasz o pozytywny wizerunek

Dzięki dodatkowi specjalnemu „Zieleń to życie” trafisz do hobbystów zainteresowanych ogrodnictwem i skutecznie wpłyniesz na ich decyzje zakupowe!
W dodatku specjalnym „Zieleń to życie” zaprezentujemy:
– top produkty z najbardziej popularnych kategorii
– nowości roślinne
– najnowsze trendy w aranżowaniu terenów zieleni

Z nami możesz więcej! Nakład 20 000 Satysfakcja gwarantowana

Dodatek specjalny „Zieleń to życie 2012” dotrze do:
•    Klientów całej branży ogrodniczej
•    Centrów, sklepów i hurtowni
•    Producentów i importerów
•    Firm zakładających i projektujących tereny zieleni

Skontaktuj się z nami i zaprezentuj swoją ofertę!

 

tel. 61 820 41 75

•    magdalena.wasilewska@biznes-ogrodniczy.pl
•    renata.aleksandrzak@biznes-ogrodniczy.pl
•    anna.walczak@biznes-ogrodniczy.pl
•    michal.gradowski@biznes-ogrodniczy.pl

 


Tomasz Fiołek

Kierownik działu handlowego
Sumin

Jak co roku firma Sumin będzie uczestniczyła w wystawie „Zieleń to życie”. Inicjatywa ta wspiera rozwój zielonej branży już 20 lat. Targi odwiedzają profesjonaliści z 27 krajów. Zeszłoroczna edycja przyniosła nam wymierne efekty biznesowe. Dzięki obecności w dodatku specjalnym przygotowanym przez „Biznes Ogrodniczy” nasze stoisko odwiedziło wielu nowych klientów.

 


Marek Krawicki

specjalista ds. marketingu
Centnas

„Zieleń to życie” to jedno z dwóch najważniejszych spotkań targowych w Polsce, które bez wątpienia wpływa na rozwój zielonego sektora. Tego typu spotkania są źródłem inspiracji dla ludzi związanych z branżą. Warto dodać, że targi odwiedzają również zagraniczni klienci. Dodatek specjalny „Zieleń to życie”, pozwala dotrzeć do szerszego grona odbiorców, pomaga kształtować i rozwijać całą branżę, informując o wszystkim, co jest istotne.

 

Agnieszka Żukowska
dyrektor wystawy
„Zieleń to Życie”

Dodatek specjalny „Biznesu Ogrodniczego” na pewno będzie pomocą dla wszystkich odwiedzających wystawę. Jeśli znajdą się w nim wypowiedzi wystawców opisujące  najbardziej wartościowe produkty w ich ofercie, to skierują gości targowych na konkretne stoiska. Najważniejszym wydarzeniem jubileuszowej edycji targów będzie największa ekspozycja roślinna w Polsce, ale „Zieleń to życie” pokaże również barwny obraz całej branży ogrodniczej. 

REKLAMA

MOZE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: