Biznesowy strzał w dziesiątkę

Szkolenie połączone ze zwiedzaniem przedsiębiorstwa W. Legutko w Jutrosinie – to kolejny punkt współpracy firm W. Legutko, Kwazar i Best-Pest. Uczestnicy spotkania chwalą jego biznesowy walor, a partnerzy zgodnie podkreślają: współpraca układa się doskonale. W spotkaniu uczestniczyli przedstawiciele „Biznesu Ogrodniczego”

Szkolenie odbyło się 10 lutego w Dolsku. Jego uczestnikom – właścicielom sklepów i centrów ogrodniczych – przedstawiono nowości z oferty produktowej firm W. Legutko, Best-Pest i Kwazar. Następnie zwiedzano zakład w Jutrosinie. Współpracujący z firmami detaliści mieli okazję obejrzeć m.in. laboratoria, a także zapoznać się ze sposobem produkcji nasion.

– Poprzez takie działania  chcemy poszerzyć wiedzę na temat naszych rodzimych, polskich produktów. Wykwalifikowani i przeszkoleni pracownicy nabywają zdolności sprzedażowe i bez większych trudności potrafią właściwie dobrać asortyment oraz udzielić fachowych rad klientowi. Dobrze przygotowane szkolenie to klucz do sukcesu zarówno dla producenta, jak i detalisty – podkreśla Joanna Legutko, członek zarządu w firmie W. Legutko.

Idee szkoleń w przedsiębiorstwach popiera Małgorzata Świętosławska, właścicielka firmy Best-Pest. – Szkoleniem w Dolsku rozpoczęliśmy cykl prezentacji poszczególnych firm. Nasi partnerzy – właściciele sklepów i centrów ogrodniczych – mieli możliwość obejrzenia zakładu firmy W. Legutko. Na własne oczy przekonali się, jak wygląda produkcja nasion, jak dobrze wyposażone są laboratoria i jak wysokich standardów przestrzega ta firma. Kolejne, podobne szkolenie zorganizujemy w firmie Kwazar. Będzie to miało miejsce najprawdopodobniej po Wielkanocy. W mojej firmie taka prezentacja planowana jest na koniec lata lub początek jesieni. Wtedy chciałabym zaprezentować linię produktów gryzoniobójczych – zapowiada Małgorzata Świętosławska, a Cezary Łosiak, prezes firmy Kwazar zdradza, że współpracujące firmy mają już plany na kolejne wspólne inicjatywy. I choć jak zaznacza, kooperacja trwa od niedawna już teraz widać, że był to biznesowy strzał w dziesiątkę.

Pozytywne opinie na temat współpracy i szkolenia zorganizowanego przez firmy ma Stanisław Maciaszek, właściciel centrum ogrodniczego „OGRODNIK” hurt-detal: – Pokazanie nowości produktowych z pewnością zachęci uczestników spotkania do poszerzenia  oferty. Miejmy nadzieję, że wpłynie to na zwiększenie liczby klientów. Firmy W. Legutko, Best-Pest i Kwazar znam od wielu lat i jestem zadowolony ze współpracy z nimi. Ich kooperację oceniam bardzo pozytywnie.
 

Z uznaniem o inicjatywie firm W. Legutko, Best-Pest i Kwazar wypowiada się również Renata Aleksandrzak, dyrektor do spraw sprzedaży w redakcji „Biznesu Ogrodniczego”. – Idea wzajemnego wsparcia i promocji polskich produktów wśród dystrybutorów zasługuje na uznanie. Mam nadzieję, że wzajemna promocja rodzimych produktów pozytywnie wpłynie na całą branżę – mówi Renata Aleksandrzak. 
 

REKLAMA
SpogaGafa - Targi ogrodnicze