
„Co w trawie piszczy?”
W warszawskim Centrum Nauki Kopernik w miniony piątek, 12 lutego, odbyła się trzecia edycja konferencji zorganizowanej przez firmę Drago „Co w trawie piszczy?” pod patronatem medialnym „Biznesu Ogrodniczego”
Akademia Drago była wyjątkową okazją do dyskusji o nowościach wprowadzanych w sezonie 2016, nowych trendach i technologiach oraz kierunkach rozwoju branży ogrodniczej. – Zmiany w branży ogrodniczej zachodzą bardzo szybko, dlatego jej przedstawiciele powinni się spotykać, by móc wymieniać się spostrzeżeniami – powiedział Michał Więcej, właściciel firmy Drago. – Handel to nie tylko sprzedaż produktów. Trzeba być w stałym kontakcie z klientami. Dlatego tegorocznym hasłem przewodnim naszej firmy są słowa „Jesteśmy dla Ciebie” – dodał Michał Więcek.
Klienci biorący udział w konferencji zyskali dostęp do informacji o nowościach rynkowych przed oficjalnym rozpoczęciem sezonu. Prezentacje wygłosiło 13 ekspertów – z Holandii, Czech, Włoch, USA oraz Polski.
– Po raz pierwszy wzięliśmy udział w konferencji „Co w trawie piszczy?” i nie żałujemy tej decyzji. Takie spotkania są bardzo ważne, ponieważ dzięki temu wiemy, w jakim kierunku zmierza rynek oraz jakie nowości warto włączyć do oferty. Wymiana poglądów jest bardzo ważna w naszej działalności – podsumowała Ewa Matraszek, właścicielka Centrum Ogrodniczego Matraszek.
Tematyka szkolenia skupiła się na oświetleniu ogrodu, nawadnianiu oraz pielęgnacji. Prelegenci zgodnie podkreślali, że obecnie coraz większą rolę odgrywają nowe technologie, m.in. inteligentne formy kontroli zużycia wody czy nowoczesne roboty koszące, których sprzedaż wzrasta z roku na rok. Jednocześnie byli zgodni, że na rynku nie warto konkurować ceną. – Zawsze się znajdzie ktoś, kto będzie próbował sprzedać podobny produkt w niższej cenie. Dlatego trzeba dobrze skompletować ofertę i jednocześnie nie dawać klientowi zbyt szerokiego wyboru, ponieważ wtedy będzie czuł się jak w markecie. A powinien czuć się jak u specjalisty, który mu dobrze doradzi – mówił Tomasz Kurdziel z firmy ITTEC.
Szkolenie organizowane przez Drago spotkało się z szerokim zainteresowaniem ze względu na aktualność poruszanej tematyki. – Zajmujemy się nie tylko sprzedażą. Duży nacisk kładziemy na inicjatywy związane z kompleksowym doradztwem oraz szkoleniem. Chcemy pomagać w pielęgnowaniu sukcesów naszych klientów. „Co w trawie piszczy?” jest wydarzeniem, które ma temu służyć – podsumował Tomasz Więcek, współwłaściciel firmy Drago i organizator spotkania.
Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.