Jula na polskim rynku

Jula, szwedzka sieć multimarketów oferująca artykuły dla majsterkowiczów, miłośników ogrodnictwa i profesjonalistów, posiadająca aktualnie 32 punkty detaliczne w Szwecji oraz 12 – w Norwegii, planuje wejście na polski rynek

 

Pierwsze sklepy Jula zostaną otwarte w listopadzie 2011 roku w Parku Handlowym Janki i Parku Handlowym Targówek w Warszawie. Otwarcie kolejnego multimarketu planowane jest na wiosnę 2012 r. we Wrocławskim Parku Handlowym Bielany.
Firmą Jula Poland będą zarządzać prezes Per-Eric Frost oraz country manager: Daniel Adamiuk. Wybór następnego kraju do ekspansji sieci Jula poprzedziły analizy kilku europejskich rynków – mówi Per-Eric Frost. Dostrzegamy w Polsce ogromny potencjał dla naszej firmy. Polska gospodarka szybko się rozwija i wierzymy, że nasze koncepcje staną się atrakcyjne dla polskiego konsumenta.
W sklepach sieci Jula, o powierzchni około 3 tys. mkw., można znaleźć przybory i narzędzia niezbędne podczas remontu domu i prac w ogrodzie, przeznaczone zarówno dla amatorów, jak i specjalistów. W asortymencie są także produkty do wyposażenia domu, ogrodu czy garażu, artykuły biurowe i sportowe, szeroki wybór odzieży roboczej oraz sprzęt elektroniczny, a także małe AGD.

REKLAMA
blank

MOZE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: