Karmy dla psów i kotów – ogromny potencjał wzrostu

Branża ogrodnicza otwiera się na nowe grupy asortymentowe. Wśród nich najbardziej pożądane stają się artykuły dla zwierząt. Coraz więcej centrów ogrodniczych w Polsce tworzy w zakresie swojej działalności działy zoologiczne, proponując swoim klientom szeroką gamę produktów dla psów, kotów, gryzoni i ptaków

 

Fakt, że w Polsce wciąż aż 80 proc. z ośmiomilionowej populacji psów i aż 70 proc. z pięciomilionowej populacji kotów karmionych jest karmą przygotowaną przez właścicieli w domu, zwrócił uwagę centrów ogrodniczych na ogromny potencjał wzrostu sprzedaży. Rynek karm premium dla psów i kotów w Polsce stanowi wartość około 400 mln zł, z czego 250 mln przypada na karmy premium dla psów, a 150 mln na karmy premium dla kotów. Spośród klientów odwiedzających centra ogrodnicze ponad 40 proc. posiada psa lub kota. Średnio około 20 proc. obrotu w centrach ogrodniczych stanowi dział zoologiczny, w którym aż 75 proc. obrotu to karmy dla psów i kotów.  Posiadanie przez centra ogrodnicze w swojej ofercie artykułów zoologicznych, zwiększa frekwencję wizyt w sklepie. Klient kupujący karmę dla swojego zwierzęcia regularnie odwiedza sklep minimum osiem razy w roku, kupując przy okazji impulsowo także inne produkty. Zakupy niezaplanowane mogą stanowić nawet do 52 proc. wartości sprzedaży. Tak więc obecność karm dla psów i kotów w asortymencie centrów ogrodniczych nie tylko zapewnia ogólny wzrost sprzedaży, ale również pozwala pozyskać nowych, lojalnych klientów

 

Royal Canin – zdrowe żywienie psów i kotów
Wiedza i szacunek do rzeczywistych potrzeb psów i kotów to fundamentalna wartość, której firma Royal Canin pozostaje wierna od 1968 roku. Misja Royal Canin – „Zwierzę zawsze na pierwszym miejscu” – pozwala na dostarczenie najbardziej odpowiednich i precyzyjnych rozwiązań żywieniowych, odpowiadających specyficznym wymaganiom psów i kotów w każdym wieku. Stała obserwacja, badania oraz pogłębianie wiedzy na temat psów i kotów umożliwiają udoskonalanie receptur w odniesieniu do wartości odżywczych (białka, tłuszcze, witaminy oraz pierwiastki śladowe), strawności oraz smakowitości. Zdrowe żywienie Royal Canin ma na celu nie tylko dostarczenie składników niezbędnych do życia, ale także zapewnienie optymalnego zdrowia, prawidłowej kondycji i jak najdłuższego życia. Firma Royal Canin oferuje absolutnie unikalne podejście do psów i kotów, a mianowicie głębokie przekonanie, że zawsze należy szanować zwierzęta i ich potrzeby.

Royal Canin – prestiżowa, szeroka oferta premium
– Współpracę z Royal Canin rozpoczęliśmy na początku zeszłego roku, wprowadzając do sprzedaży zaledwie część produktów z szerokiej oferty firmy, mieszczących się na jednym regale. Po kilku miesiącach zauważyliśmy, że właściciel psa lub kota, który chce zakupić karmę dla swojego pupila, poszukuje przede wszystkim informacji i porad dostosowanych do jego potrzeb,  uznanej marki oraz dużego wyboru z szerokiej oferty produktów. Dlatego zdecydowaliśmy się na rozbudowę ekspozycji do pięciu regałów, znacznie powiększając dział zoologiczny. Coraz większe zainteresowanie działem zoologicznym sprawiło, że  otworzyliśmy w naszym centrum profesjonalny salon groomerski – mówi Mateusz Kaszuba, współwłaściciel centrum ogrodniczego FloraPoint Świat Roślin z podwarszawskiego Anina. Podobnie przedstawia się historia współpracy firmy Royal Canin z Centrum Ogrodniczym  Majewscy w Legnicy, którego właściciele już kilka lat temu zwrócili uwagę na potencjał drzemiący w sprzedaży artykułów zoologicznych. W ubiegłym roku, po przebudowie centrum ogrodniczego, została poszerzona oferta zoologiczna o nowe karmy specjalistyczne. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, szeroka oferta Royal Canin została wyeksponowana według standardów firmy. (zdjęcie ekspozycji)
Niezwykle bogata oferta produktów Royal Canin to aż 280 rodzajów karm suchych i mokrych dla psów i kotów, w różnych gramaturach, uwzględniających wiek, rasę, tryb życia oraz ich specyficzne potrzeby. Tak szeroka, specjalistyczna oferta wymaga od sprzedawców wiedzy z zakresu zdrowego żywienia, dlatego firma przeprowadza szkolenia podnoszące kompetencje oraz poszerzające wiadomości sprzedawców na temat żywienia psów i kotów. Tylko wiedza i kompetencje sprzedawców umożliwiają właściwy dobór odpowiedniego produktu Royal Canin, uwzględniającego rzeczywiste potrzeby psów i kotów.

REKLAMA
blank

MOZE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: