Spoga&Gafa – święto branży ogrodniczej

Ponad 2 tys. wystawców z 52 krajów, m.in. z Włoch, Holandii, Wielkiej Brytanii i Polski,  łączna  powierzchnia stoisk wynosząca 207 tys. m² –  to bilans tegorocznych targów Spoga&Gafa, które rozpoczęły się  2 września na terenie Targów Koelnmesse.

 

  – Żadne inne wydarzenie branżowe nie przyciąga tak wielu przedsiębiorców oraz profesjonalistów działających w sektorze ogrodniczym w Europie – mówi Kathrina Hamma, dyrektor generalna  Koelnmesse GmbH. – Dzięki nim oraz zróżnicowanemu programowi  kreujemy nowe trendy i dostarczamy informacji o sytuacji w sektorze ogrodniczym – dodaje.   

 

                                                                                                      

 

Warto zaznaczyć, że na targach spotkać można około 40 polskich firm, m.in. : Agrecol, Cellfast, Dajar, Kwazar, Marolex, Planta, Prosperplast i Ramp. 

 

Alicja Kulbicka i Jarosław Olewicz reprezentują na targach „Biznes Ogrodniczy”, miesięcznik relacjonujący wszystkie liczące się  dla branży ogrodniczej wydarzenia. – Spoga&Gafa jest niewątpliwie jedną z ważniejszych imprez branżowych, na której warto być. Szczególnie  cieszy nas duży udział polskich wystawców. Tragi  są  okazją do podsumowania rozwoju branży, stają się kreatorem rynku i miejscem  wymiany doświadczeń pomiędzy profesjonalistami szukającymi najskuteczniejszych strategii biznesowych na przyszłość – zauważa Jarosław Olewicz, dyrektor ds. strategii i rozwoju miesięcznika.

 

Targi Spoga&Gafa to wydarzenie łączące atrakcyjną ekspozycję  z bogatą ofertą imprez towarzyszących.  W tym roku w „bulwarze pomysłów” prezentowane są m.in. łatwe do wykonania materiały POS pozwalające skutecznie zainteresować konsumentów ofertą. Zwiedzający mogą także zapoznać się z ofertą luksusowych mebli ogrodowych w dziale „garden unique”. Ponadto odbędzie również konkurs dla designerów „Dining Outdoors” („Kuchnia na świeżym powietrzu”).- Targi stają się źródłem inspiracji, miejscem wymiany informacji i forum opinii, odzwierciedlają rozwój całej branży i świadczą o jej kondycji – dodaje Alicja Kulbicka, dyrektor sprzedaży i marketingu „Biznesu Ogrodniczego”.
 

REKLAMA
blank

MOZE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: