Top Innowacje rozdane

W miniony piątek na targach Gardenia odbyła się gala wręczenia nagród w konkursie Top Innowacje. To już trzecia edycja prestiżowego konkursu, organizowanego przez „Biznes Ogrodniczy”. Co miesiąc na łamach najbardziej poczytnej rubryki miesięcznika prezentującej nowości i premiery, przedstawiany był jeden wyróżniony produkt.

„Biznes Ogrodniczy” jako jedyne medium na rynku prasy ogrodniczej śledzi innowacyjne projekty i wspiera inicjatywy rozwijające branżę, doceniając oryginalność wprowadzanych na rynek produktów lub wyróżniających się konceptów marketingowych. Top Innowacja to prestiżowa nagroda, będąca potwierdzeniem jakości produktu.

 

Na podium stanęło aż trzynastu laureatów, którzy z rąk Jarosława Olewicza, dyrektora ds. strategii i rozwoju, Karoliny Kałdońskiej, dyrektor zarządzającej oraz Alicji Kulbickiej, dyrektor sprzedaży i marketingu „Biznesu Ogrodniczego” odebrali wyjątkowe statuetki. Zwycięzcami 3. edycji konkursu „Top Innowacje” zostały firmy: Agrosimex, Agrecol, Green Garden, Lasland, Vilmorin Garden, W. Legutko PH-N, MTD Poland, Bayer, Exoflora, Kozielski, COMPO Polska, Cellfast oraz Hortico SA.

– Jesteśmy dumni, że inicjatywa Top Innowacje, którą rozpoczęliśmy trzy lata temu, promuje  produkty, które rozwijają całą branżę i poszczególne jej kategorie  – podkreśla Jarosław Olewicz, dyrektor ds. strategii i rozwoju miesięcznika.
 Dopełnieniem uroczystości wręczenia nagród były popołudniowa gala i późniejszy bankiet, który odbył się na stoisku wydawnictwa Media Experts, wydawcy „Biznesu Ogrodniczego”.

 

Miłym zaskoczeniem był fakt, że większość spośród nagrodzonych Laureatów wyeksponowało otrzymane statuetki na swoich stoiskach, które przyciągały uwagę zwiedzających, a baner ‘Zwycięzca Top Innowacji’ umieszczony na stoisku firmy Green Garden wyróżniał je od innych.

 

– Na targach chcieliśmy zaprezentować podłoża z mikroorganizmami. TOP Innowacja doskonale akcentowała niespotykany dotąd na rynku charakter wynalazku i pozwalała zwrócić uwagę odwiedzających. Nowość spotkała się z bardzo ciepłym i przekraczającym nasze najśmielsze oczekiwania odzewem. Dziękujemy za wszystkie spotkania i ciekawe, miłe rozmowy – podsumowuje Arkadiusz Temberski z firmy Green Garden.

 

 

Dodatkowo logotyp Top Innowacja można było zaobserwować na opakowaniu wyróżnionego produktu firmy Cellfast, wózku Discover. – Nagroda „Biznesu Ogrodniczego” jest dla nas wyjątkowo cenna. W ramach kampanii promującej nasz nagrodzony produkt, zdecydowaliśmy się na umieszczenie logotypu Top Innowacja na jego opakowaniu, co zwróciło uwagę zwiedzających. Nagroda Top Innowacja jest już rozpoznawalną marką, więc tym bardziej cieszy nas to wyróżnienie – mówi Mariusz Niepokój z firmy Cellfast.
 

REKLAMA
blank

MOZE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: