Zieleń to życie – ogromne zainteresowanie

Zakończyła się 19 edycja międzynarodowej wystawy ogrodniczej Zieleń to życie 2011. W odbywających się w dniach 26-28 sierpnia targach wzięło udział 292 branżowych wystawców z 11 krajów europejskich (Polska, Austria, Belgia, Hiszpania, Holandia, Francja, Litwa Niemcy, Republika Czeska, Włochy i Węgry). Zagraniczne firmy wystawiające się na targach stanowiły 28 proc. ogólnej liczby ich uczestników i zajmowały 25 proc. powierzchni wystawy. Dowodzi to zarówno ogromnego prestiżu, jak i postępującej internacjonalizacji wydarzenia organizowanego przez Agencję Promocji Zieleni. Warto dodać, że targi cieszyły się ogromnym zainteresowaniem ze strony profesjonalistów (ok. 5000 zwiedzających), jak i szerokiej publiczności (ok. 11 500 osób). Tegorocznej wystawie po raz pierwszy też towarzyszył tak urozmaicony program szkoleń. Zarówno seminarium prowadzone przez Johna Stanleya, poprzedzone wystąpieniem Jarosława Olewicza, dyrektora ds. strategii i rozwoju "Biznesu Ogrodniczego"; jak i wystąpienie Diarmuida Gavina przyciągnęły dużą liczbę profesjonalistów. 

 

Zainteresowanie rośnie

Agnieszka Żukowska

Prezes

Agencja Promocji Zieleni

 

Wystawcy i zwiedzający bardzo pozytywnie oceniali profesjonalizm tegorocznych targów, nie tylko ze względu na liczbę pozyskanych kontaktów biznesowych i przeprowadzonych rozmów, ale również z uwagi na ciekawy program wydarzeń towarzyszących skierowanych do centrów ogrodniczych i architektów krajobrazu. Odnotowaliśmy ogromne zainteresowanie seminarium prowadzonym przez ponownie goszczącego w Polsce Johna Stanleya, konferencją dla zieleni publicznej, która rozpoczęła się już w czwatek przed wystawą oraz sobotnim wystąpieniem Diarmuida Gavina, jednego z najbardziej znanych i cenionych projektantów w Wielkiej Brytanii. Rangę tegorocznej wystawy docenili również przedstawiciele władz państwowych (gościem oficjalnego otwarcia był Marek Sawicki, Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi) i przedstawiciele ambasad. Zieleń to życie wzbudziło też zainteresowanie mediów branżowych i ogólnoinformacyjnych. Atrakcyjna tematyka, widowiskowość i ciekawy program przyciągnęły kilkunastotysięczną publiczność.

 

 

 

 

REKLAMA
blank

MOZE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: