W roku 2010 firma Agrecol została ponownie uhonorowana zaszczytnym tytułem „Złoty Laur Konsumenta” w kategorii: „Nawozy do roślin ozdobnych”. Wyróżnienie przyznano na podstawie niezależnego badania odzwierciedlającego popularność produktów i usług na rynku polskim.
– Poprzednie edycje konkursu potwierdziły, że Laur Konsumenta jest sporym wyróżnieniem w branży, a jednocześnie skutecznym narzędziem marketingu i promocji – stwierdza Marcin Barbach, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu firmy Agrecol. – Wyróżnienie sprzyja ponadto budowaniu silnej, wartościowej i stabilnej marki – dodaje.
To, do kogo powędrował tytuł rozstrzygnięto w oparciu o badania popularności produktów i usług na polskim rynku przeprowadzone przez grupę prasową Rzeczpospolita. – Były to opinie społeczeństwa zweryfikowane ankietami. Badania miały na celu określenie poziomu popularności produktów i usług. Interesowała nas przede wszystkim znajomość marki- podkreśla Anna Rok z dodatku „Rzecz o Biznesie” w „Rzeczpospolitej”.
Złoto dla najlepszych
Poprzedni wpis
Następny wpis