Reklama

Biznes Ogrodniczy oferuje wielokanałowe działania promocyjne umożliwiające dotarcie do ściśle wyselekcjonowanej grupy docelowej – osób decyzyjnych w branży ogrodniczej.

Kombinacja działań w drukowanym wydaniu magazynu, na stronie internetowej oraz w social mediach Biznesu Ogrodniczego pozwala zaplanować skuteczną kampanię promocyjną nastawioną na osiągnięcie różnorodnych celów: rozbudowanie dystrybucji i znalezienie nowych partnerów biznesowych, wzrost sprzedaży, zwiększenie poziomu świadomości marki, kreowanie wizerunku poprzez działania PR i CSR.    

Każdą kampanię promocyjną dostosowujemy do potrzeb i oczekiwań klienta, wykorzystując jego najmocniejsze strony.

Do dyspozycji reklamodawcy pozostaje:

  • wydanie drukowanie Biznes Ogrodniczy (m.in. reklama, nowości, artykuły sponsorowane),
  • portal www.biznes-ogrodniczy.pl oraz FB I INSTA (m. in. bannery reklamowe, prezentacje, artykuły sponsorowane z przekierowaniem na stronę reklamodawcy)

W przypadku zainteresowania współpracą zapraszamy do kontaktu:

Karolina Kałdońska, redaktor naczelna

e-mail: karolina.kaldonska@biznes-ogrodniczy.pl

Michał Gradowski, redaktor prowadzący

e-mail: michal.gradowski@biznes-ogrodniczy.pl

Specyfikacja do przygotowania pliku reklamowego do pobrania pod poniższym linkiem

Przygotowanie pliku

Grafika wektorowa: format plików EPS – wszystkie fonty użyte w pracy muszą być zamienione na krzywe.

Grafika rastrowa:

 format EPS, TIFF, JPEG (maksymalna utrata jakości do 20%), PDF nieseparowany jakości druku.

Model kolorów: CMYK

Pod obszarami czarnej apli należy koniecznie podłożyć 40% Cyanu.

W przypadku reklam spadowych do formatu netto prosimy dołożyć spady po 5 mm z każdej strony. W tym przypadku należy również pamiętać o odsunięciu wszystkich ważnych elementów graficznych i tekstowych od krawędzi cięcia o 7 mm.