Biznes Ogrodniczy oferuje wielokanałowe działania promocyjne umożliwiające dotarcie do ściśle wyselekcjonowanej grupy docelowej – osób decyzyjnych w branży ogrodniczej.
Kombinacja działań w drukowanym wydaniu magazynu, na stronie internetowej oraz w social mediach Biznesu Ogrodniczego pozwala zaplanować skuteczną kampanię promocyjną nastawioną na osiągnięcie różnorodnych celów: rozbudowanie dystrybucji i znalezienie nowych partnerów biznesowych, wzrost sprzedaży, zwiększenie poziomu świadomości marki, kreowanie wizerunku poprzez działania PR i CSR.
Każdą kampanię promocyjną dostosowujemy do potrzeb i oczekiwań klienta, wykorzystując jego najmocniejsze strony.
Do dyspozycji reklamodawcy pozostaje:
- wydanie drukowanie Biznes Ogrodniczy (m.in. reklama, nowości, artykuły sponsorowane),
- portal www.biznes-ogrodniczy.pl oraz FB I INSTA (m. in. bannery reklamowe, prezentacje, artykuły sponsorowane z przekierowaniem na stronę reklamodawcy)
W przypadku zainteresowania współpracą zapraszamy do kontaktu:
Karolina Kałdońska, redaktor naczelna
e-mail: karolina.kaldonska@biznes-ogrodniczy.pl
Michał Gradowski, redaktor prowadzący
e-mail: michal.gradowski@biznes-ogrodniczy.pl
Specyfikacja do przygotowania pliku reklamowego do pobrania pod poniższym linkiem
Przygotowanie pliku
Grafika wektorowa: format plików EPS – wszystkie fonty użyte w pracy muszą być zamienione na krzywe.
Grafika rastrowa:
format EPS, TIFF, JPEG (maksymalna utrata jakości do 20%), PDF nieseparowany jakości druku.
Model kolorów: CMYK
Pod obszarami czarnej apli należy koniecznie podłożyć 40% Cyanu.
W przypadku reklam spadowych do formatu netto prosimy dołożyć spady po 5 mm z każdej strony. W tym przypadku należy również pamiętać o odsunięciu wszystkich ważnych elementów graficznych i tekstowych od krawędzi cięcia o 7 mm.