SZKOLENIE W BRANŻYOGRODNICZEJ ? TAK TYLKO ZE MNĄ!

Karolina Kałdońska

  • absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, Wydziału Nauk Społecznych Instytutu Filozofii mgr. filozofii,
  • absolwentka wydziału marketingu Wyższej Szkoły Bankowej,
  • absolwentka MBA w Poznaniu, Master of Business Administration,
  • uczestniczka szkoleń z zarzadzania, prezentacji, technik sprzedaży, category managment,
  • przeszła cykl szkoleń American Sales Masters

Pracowała w kilku międzynarodowych koncernach na stanowiskach zarówno sprzedażowych jak i marketingowych, zarządzając znanymi ogólnoświatowymi markami. Wprowadziła na rynek wiele produktów, które do dziś cieszą się sukcesem na rynku FMCG, Leków OTC czy alkoholi.

Szkoliła hurtownie FMCG, alkoholowe i leków w całej Polsce ze sprzedaży oraz promocji i wprowadzania produktów.
Inicjatorka i organizatorka: Forum Branży Ogrodniczej, Kongres Sprzedaży Branży Ogrodniczej i Zoologicznej, Forum Ekobranży, Kongres Ekobranży.

Inicjatorka i założycielka pierwszego na rynku magazynu biznesowego o branży i dla branży ogrodniczej: Biznes Ogrodniczy, www.biznes-ogrodniczy.pl

Prowadząca poradnikowy portal ogrodniczy www.karolawogrodzie.pl oraz facebooka, instagrama, youtuba i tiktoka pod nazwą: Karola w Ogrodzie.

Karolina Kałdońska - redaktor naczelna Biznesu Ogrodniczego

SZKOLENIE NR 1

 

„Trendy w branży ogrodniczej”

 

Jedyne co jest pewne w życiu to zmiana. Takie zmiany zachodzą co roku także w trendach ogrodniczych. Nowa kolorystyka, nowe rośliny, moda. Aby być na czasie należy śledzić i analizować trendy nie tylko w branży ogrodniczej ale także w innych branżach. Chcąc zwiększyć zyski warto szybciej niż konkurencja przewidzieć przyszłe oczekiwania klientów.
Pomoże nam w tym skorzystanie z wiedzy, pochodzącej ze sprawdzonych, najbardziej profesjonalnych źródeł, jak światowe agencje trendów, instytuty kolorystyczne, targi informacje prasowe wiodących marek, wieści z handlu i profesjonalnych mediów, poparte osobistą znajomością rynku. Współpraca w Euromonitor International, Instytutem CHLOROSPHERE czy Kantar Millward Brown to gwarancja profesjonalnego szkolenia.

Cel szkolenia

Dzięki udziałowi w szkoleniu:

  • Zyskasz wiedzę o trendachna interesujący Cię sezon,
  • lepiej dopasujesz swoja ofertę do oczekiwań klientów,
  • wykorzystasz znajomość trendów w działaniach zakupowych, sprzedażowych oraz w komunikacji marketingowej.

Kto najbardziej skorzysta z udziału w szkoleniu?:

  • Producenci, importerzy, handel – stacjonarny i internetowy, centra i sklepy ogrodnicze,
  • Kupcy,
  • Menedżerowie sprzedaży, przedstawiciele handlowi, sprzedawcy,
  • Menedżerowie produktu, marketingowcy, specjaliści ds. eksportu,

Właściciele, prezesi, kadra menedżerska firm.

Co zyskasz dzięki szkoleniu?

  • Poznasz trendy w BRANŻY OGRODNICZEJ na interesujący Cię sezon,

Lepiej dopasujesz swoją ofertę do oczekiwań rynku.

Czego się nauczysz dzięki programowi szkolenia?

  • Poznasz najważniejsze inspiracje sezonu,
  • Dowiesz się, jakie w każdym z trendów obowiązywać będą: kolory, gatunki roślin, rodzaje poszukiwanych produktów,
  • Zyskasz wiedzę o asortymentach „musthave”,

Wykorzystasz wiedzę o trendach do przygotowania oferty, dopasowanej do potrzeb Twoich klientów

Przydatne informacje:

  • Szkolenie dostępne jest zarówno w wersji stacjonarnej, jak i online,
  • Czas trwania: 3 godziny – wersja stacjonarna, 2 godziny – wersja online,
  • Forma: praktyczne warsztaty (wykłady + ćwiczenia),
  • Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w formie pisemnej i certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu

 

SZKOLENIE NR 2

 

„Typy konsumenta na rynku ogrodniczym”

 

Pokolenie X czy Y? a może Z? Co i gdzie kupują boomersi? Twój klient się zmienia, oczekuje lepiej, więcej inaczej. Ma wysokie wymagania i ma szereg możliwości kanału zakupu. Jak rozpoznać swoich klientów? Co im zaproponować jak ich traktować? Na te pytania odpowie to szkolenie.

Cel szkolenia

Dzięki udziałowi w szkoleniu:

  • Zyskasz wiedzę o rodzajach klientów,
  • lepiej dopasujesz swoja ofertę do każdego z rodzaju klientów,
  • wykorzystasz znajomość klienta skłaniając go do decyzji zakupowych.

Kto najbardziej skorzysta z udziału w szkoleniu?:

  • sklepy i centra ogrodnicze, które mają bezpośredni kontakt z klientem,
  • wszystkie firmy, które chcą się dowiedzieć jak funkcjonuje szybko zmieniający się rynek wielu pokoleń

Co zyskasz dzięki szkoleniu?

  • Poznasz swoich klientów w BRANŻY OGRODNICZEJ,
  • Lepiej dopasujesz swoją ofertę do oczekiwań rynku.

Czego się nauczysz dzięki programowi szkolenia?

  • Poznasz oczekiwania kupujących,
  • Dowiesz się, jak skłonić do zakupu i lojalności różny typ klienta,
  • Zyskasz wiedzę o tym jak dane pokolenie podejmuje decyzje zakupowe, co kupuje, na co zwraca uwagę i gdzie kupuje,
  • Wykorzystasz wiedzę o klientach do przygotowania oferty, dopasowanej do potrzeb każdego.

Przydatne informacje:

  • Szkolenie dostępne jest zarówno w wersji stacjonarnej, jak i online,
  • Czas trwania: 3 godziny – wersja stacjonarna, 2 godziny – wersja online,
  • Forma: praktyczne warsztaty (wykłady + ćwiczenia),
  • Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w formie pisemnej i certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu