Wraz z dynamicznym rozwojem firmy Media Experts Sp. z o.o, wydawcy wiodących miesięczników branżowych „Rynek Zoologiczny” i „Biznes Ogrodniczy”, a także nowego projektu – „Biznes Weterynaryjny” do zespołu dołączył nowy dyrektor sprzedaży powierzchni reklamowej. – Profesjonalnie zarządzany dział sprzedaży to przede wszystkim korzyść dla wszystkich reklamodawców, którzy od tej pory będą mogli liczyć na jeszcze wyższy poziom obsługi – podkreśla Alicja Kulbicka, prezes wydawnictwa. Do obowiązków szefa działu sprzedaży należeć będzie obsługa kluczowych klientów, podtrzymywanie dotychczasowych relacji oraz nawiązywanie nowych kontaktów, wpływających na rozwój całego wydawnictwa. To wyjątkowo odpowiedzialne stanowisko objęła Renata Aleksandrzak, która karierę zawodową rozwijała w międzynarodowych koncernach, takich jak Lego Polska czy Tricotbest Polska. Doświadczenie zawodowe zdobywała również w wydawnictwie Wolters Kluwer oraz firmie Ever Green Trade. – Zarówno moje doświadczenie zawodowe, jak i indywidualne cechy osobowości pozwalają mi na konsekwentne realizowanie wyznaczanych celów, którym zawsze przyświeca idea dążenia do doskonałości – mówi Renata Aleksandrzak. – Już wkrótce przedstawię zupełnie nowe i dotąd niespotykane spojrzenie na temat reklamy i kreowania pozytywnego wizerunku w mediach. W dalszym ciągu jednak podkreślać będę rolę wartości merytorycznej miesięczników i na niej oprę strategię rozwoju poszczególnych branż – dodaje. Nowy dyrektor sprzedaży to nie tylko ogromny atut całego wydawnictwa, ale również wynikające dla grona ponad 21 000 czytelników korzyści w postaci nowych propozycji biznesowych.
Nowa twarz w wydawnictwie Media Experts Sp. z o.o.
Poprzedni wpis
Następny wpis
Plantexpo 2011
e-wydanie
REKLAMA
najnowsze
REKLAMA