Plantexpo już za nami

Pierwsza edycja Targów Plantexpo odbywała się od 18 do 20 marca 2011 roku na ternie Hali sportowej MOSiR w Łodzi. Uroczystego otwarcia dokonał Paweł Babij, prezes zarządu Biura Targów Interservis, który w pięknych słowach ujął ideę organizowania targów ogrodniczych. – Rozkwitająca na wiosnę roślinność symbolizuje rozwój branży ogrodniczej. Widząc potrzeby rynku lokalnego postanowiliśmy zorganizować targi, na które tak długo czekali wystawcy i zwiedzający – powiedział. Pierwsza edycja Targów Plantexpo wyróżniła się spośród dotychczasowych imprez targowych klimatem i bardzo przyjazną atmosferą. – Zasługę w tej kwestii przypisujemy wystawcom, którzy zadbali o przygotowanie atrakcyjnych dla zwiedzających stoisk – powiedziała Agnieszka Gan-Skrzydlewska, project manager targów. – Cieszy nas, że w gronie 50 wystawców znaleźli się m.in. właściciele centrów ogrodniczych, firm zakładających tereny zieleni, szkółkarze a także producenci oferujący artykuły do pielęgnacji roślin. Dzięki takiej różnorodności udało nam się zainteresować zwiedzających bogatą ofertą a także rozpropagować ideę zieleni w ich najbliższym otoczeniu. W opinii wystawców tego typu inicjatywa również okazał się potrzebna. – Choć szkółka zlokalizowana jest w województwie łódzkim, to jednak wbrew pozorom nie jest tu zbyt popularna – powiedział Adam Ważyński, współwłaściciel szkółki. – Znacznie częściej rośliny naszej produkcji znaleźć można w Wielkopolsce lub województwie mazowiecki, dlatego z przyjemnością skorzystaliśmy z zaproszenia organizatorów pierwszych targów ogrodniczych w łodzi – dodał Marcel Ważyński. Podobnego zdania był również Marek Olech, dyrektor ds. sprzedaży firmy Ramp, który podkreślił rolę lokalnych imprez targowych. – Nasza firma wystawia się na imprezach międzynarodowych, również tych zagranicznych, dlatego chcąc utrzymać kontakt z konsumentem, staramy się również promować markę bezpośrednio wśród klientów – powiedział. Dla Tomasza Tracza, managera Centrum Ogrodniczego Tracz w Sosnowcu k. Strykowa, udział w tego typu spotkaniach umożliwia zaprezentowanie oferty placówki handlowej i zachęca klientów do jej odwiedzenia. Patronat medialny nad targami objął „Biznes Ogrodniczy”. Organizatorzy zapowiedzieli już termin kolejnej edycji targów, które odbędą się między 16-18 marca 2011 roku.
 

REKLAMA

MOZE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: