„Biznes Ogrodniczy” w TV Biznes

Pierwszy w Polsce biznesowy program ogrodniczy wyprodukowany przy współudziale miesięcznika „Biznes Ogrodniczy”. – Już od dwóch lat wskazujemy na biznesowe aspekty branży ogrodniczej, przedstawiając jej potencjał i kierunki rozwoju – podkreśla Jarosław Olewicz, dyrektor ds. strategii i rozwoju miesięcznika „Biznes Ogrodniczy”. – Tym bardziej cieszy nas fakt, że nowoczesne media zainteresowały się branżą i chcą w profesjonalny sposób komunikować o jej znaczeniu w biznesie – dodaje.
W każdy piątek o godzinie 19:35 na antenie TV Biznes emitowany będzie nowy magazyn ogrodniczy. – Premierowy odcinek z cyklu „Ogród” zaprezentowany został 13 maja. Odpowiedzieliśmy w nim na pytania związane z projektowaniem ogrodu i pracami przygotowawczymi – mówi Izabella Schick, producentka programu. – Kolejne odcinki obrazować będą poszczególne fazy realizacji projektu oraz pielęgnacji ogrodu, w kontekście poszczególnych kategorii produktów, a także zmian, jakie zachodzą na rynku – podsumowuje.
Redakcja „Biznesu Ogrodniczego” występuje w programie jako ekspert. – Naszą rolą jest podawanie informacji na temat rozwoju branży, a także poszczególnych jej sektorów, analizowanie popytu i podaży, a także prognozowanie trendów – stwierdza Karolina Kałdońska, dyrektor zarządzający „Biznesu Ogrodniczego”. – Zdobyte przez nas doświadczenie i wiedza stanowią solidne oparcie dla producentów programu, a jednocześnie wartość merytoryczną dla widzów – pointuje.
Pomysłodawcy programu zgodnie podkreślają, że ogrodnictwo hobbystyczne to już nie tylko zamiłowanie i pasja Polaków, ale przede wszystkim poważna inwestycja na coraz większą skalę. Zadbany ogród to wizytówka domu lub firmy i sposób na podniesienie ich wartości. Szacuje się, że każda złotówka zainwestowana w ogródek daje ponad 2 zł zwrotu w wartości domu. I właśnie dlatego Polacy wydają na ogrodnictwo nie tylko więcej, ale także bardziej świadomie. Rynek rośnie ekspresowo. Dziś to już niemal 5 000 centrów ogrodniczych, ale jak zapewniają eksperci, to i tak tylko początek ekspansji. W tym roku na urządzanie ogrodów mamy wydać ponad 9 mld zł.
– Dynamiczny rozwój branży niesie z sobą przede wszystkim rozwój handlu – wyjaśnia Jarosław Olewicz. – Powstają nowe centra ogrodnicze, a te z tradycjami ulegają modernizacji, zapewniając konsumentom komfortowe warunki dokonywania zakupów i spędzania wolnego czasu – wyjaśnia.
„Ogród” w TV Biznes odpowie na pytania: jak zaprojektować ogród; gdzie zaopatrzyć się w potrzebne narzędzia; dlaczego warto inwestować w otoczenie. Tym zaś, którzy zainteresowani będą biznesowym aspektem branży wskaże źródło sukcesu, liderów rynku i sposoby na zdobycie potencjalnych klientów.
Odcinki premierowe w każdy piątek o godz. 19.30 na antenie TV Biznes. Powtórki: soboty o godz. 9.00, 15.00 i 19.15; niedziele o godz. 11.30 i 21.00, poniedziałki o godz. 11.45 i 14.45 oraz wtorki o godz. 11.30 i 22.25.
Już od środy program „Ogród” oglądać będzie można na stronie internetowej „Biznesu Ogrodniczego”: www.biznes-ogrodniczy.pl
 

REKLAMA

MOZE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: