Profesjonalnie o nawozach

Wraz z rozwojem przedsiębiorstwa Intermag uruchomione zostały kolejne, profesjonalne narzędzia komunikacji z mediami. 12 maja 2011 roku miała miejsce konferencja prasowa, w której nie zabrakło również przedstawicieli miesięcznika „Biznes Ogrodniczy”.
Tematem spotkania było przede wszystkim zaprezentowanie nowej strategii rozwoju firmy, przybliżenie jej struktury oraz prezentacja nowości produktowych.

W sezonie 2011 nastąpiły poważne zmiany w organizacji Działu Sprzedaży. W terenie pracuje pięciu handlowych, którzy działają na obszarze określonych województw. Przedstawiciele zajmują się nie tylko organizacją sprzedaży produktów w terenie, ale służą pomocą w wyborze optymalnych sposobów nawożenia i doborze produktów, aby klienci osiągnęli w uprawach jak najlepsze efekty. Nadzór nad pracą Działu Handlowego ma Dyrektor Handlowy i dwaj jego zastępcy. Jeden odpowiedzialny za sprzedaż na rynku rolniczym, drugi mający nadzór nad rynkiem ogrodniczym. Jednym z obszarów działania przedstawicieli terenowych jest organizacja pokazów polowych. Podczas takich spotkań są w stanie zidentyfikować problemy w uprawie (przeprowadzają ocenę kondycji roślin, określają niedobory składników pokarmowych, diagnozują uszkodzenia wynikające z warunków pogodowych itp.). Do zadań przedstawicieli należy także rozwiązywanie problemów, z jakimi spotkali się klienci oraz prezentacja wyników na plantacjach wdrożeniowych.

– Cieszy nas zarówno duża frekwencja, jak i zaangażowanie wszystkich zaproszonych gości – powiedział Hubert Kardasz, prezes zarządu firmy Intermag. – To dla nas bardzo ważne, aby móc się spotykać z mediami i na bieżąco informować je o wszelkich zmianach zachodzących w firmie. Między innymi za ich pośrednictwem budujemy długotrwale relacje z klientami, na których najbardziej nam zależy.

W kwietniu została uruchomiona nowa firmowa storna internetowa. Pod dotychczasowym adresem www.intermag.pl funkcjonuje portal oparty o nowoczesny system zarządzania treścią, zawierający kompendium wiedzy o technologiach dokarmiania, multimedialny katalog produktów z zaawansowanymi opcjami wyszukiwania oraz część interaktywną dla użytkowników, która daje możliwość umieszczania wpisów przez użytkowników Internetu.
Zmienił się nie tylko system komunikacji internetowej. Jeszcze przed sezonem sprzedaży na rynku zaczęły funkcjonować nowe materiały drukowane. To już nie są proste ulotki z informacją o produkcie, ale rozbudowane foldery o charakterze poradnikowym zawierające wiele treści merytorycznych. Poradniki już wydane to Nawozy HYDROPON w fertygacji roślin oraz CHELATY w nawożeniu roślin. W przygotowaniu znajdują się Tabela mieszania nawozów z pestycydami, poradnik Dolistne dokarmianie upraw rolniczych, poradnik Dolistne dokarmianie sadów oraz poradnik Dolistne dokarmianie warzyw.

Największy problem podczas przygotowywania roztworów nawozów przeznaczonych do opryskiwania, a także podczas sporządzania cieczy użytkowej ze środkami ochrony roślin stwarza tzw. twarda woda. Przedsiębiorstwo INTERMAG znalazło rozwiązanie tego problemu. To kondycjoner wody PROAQUA pH. W maju ruszyła duża akcja promocyjna, która umożliwia bezpłatne sprawdzenie twardości wody oraz pokazanie doskonałego efektu, który uzyskuje się po zastosowaniu preparatu PROAQUA. Warunkiem uczestnictwa w promocji jest zakup co najmniej 6 litrów preparatu PROAQUA lub PROAQUA pH. Sprawdzenia twardości wody można dokonać w wybranych punktach sprzedaży uczestniczących w promocji lub bezpośrednio u przedstawicieli terenowych. Akcja trwa do początku czerwca, a szczegółowe informacje na jej temat można znaleźć na stronie internetowej, w ogólnopolskiej prasie rolniczej oraz bezpłatnych materiałach informacyjnych.

 

REKLAMA

MOZE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: