Nowe wydanie „Biznesu Ogrodniczego”

Tak wiele mówi się dziś o relacjach w biznesie, ich budowaniu, podtrzymywaniu, nawiązywaniu. Bez względu na to, czy łączą producenta z detalistą, czy sprzedawcę z konsumentem, warto w nie inwestować i starać się, aby były jak najlepsze. Zdają sobie z tego sprawę przedstawiciele handlowi, którzy w listopadowym wydaniu „Biznesu Ogrodniczego” stali się bohaterami rubryki „Temat miesiąca”.  To oni najczęściej identyfikowani są z firmą, stając się wręcz jej twarzą, dlatego troska o poprawne relacje z kontrahentami wpisana jest w zakres ich obowiązków. Choć zawód przedstawiciela handlowego budzi wiele zastrzeżeń i zdecydowanie sprzecznych emocji, to jednak branża ogrodnicza nie może się już bez niego obejść. Warto więc, za pośrednictwem artykułu „Przedstawiciel handlowy wciąż niezastąpiony” poznać bliżej arkana pracy ludzi, którzy mają istotny wpływ na rozwój całej branży.

Szczególnie gorąco zachęcam do lektury rubryki „Handel w regionach”, w której tym razem pojawi się relacja w wizyty w województwie opolskim. Choć jest to najmniejszy region w kraju, to jednak warto dostrzec w nim drzemiący potencjał, ponieważ jak się okazuje, siła nabywcza mieszkańców Opolszczyzny może być dla wielu z nas zaskakująca.

W numerze ponadto kontynuacja rubryki „Zoologia w ogrodnictwie”, a w niej tym razem asortyment związany z ptactwem dziko żyjącym, 5 sposobów jak sprzedawać więcej artykułów AGD, a także materiał na temat roli imprez targowych w branży decor.

Zapraszamy do lektury

REKLAMA

MOZE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: