Tam ich jeszcze nie było

Chicago, Nowy Jork, Las Vegas, zwiedzanie fabryki Briggs&Stratton i muzeum Harleya Davidsona oraz wycieczka do Grand Canyon – to zaledwie kilka głównych punktów programu, jaki  firma NAC przygotowała dla swoich najlepszych partnerów handlowych. W dniach 9-17 listopada praca włożona w rozwój rynku tradycyjnego została zwieńczona wyjazdem grupy 46 osób do Stanów Zjednoczonych. – Wyjazd miał służyć integracji z jednej strony, ale z drugiej również niósł z sobą wartość poznawczą – mówi Monika Iwanowska, specjalista ds. marketingu i sprzedaży firmy NAC. – Najważniejsze było dla nas odwiedzenie fabryki Briggs & Stratton, którą wraz ze strategią firmy przedstawił Bill Reitman, starszy wiceprezes ds. rozwoju biznesu i usług klienta – dodaje. Bill Reitman poprowadził prezentacje w koszulce z godłem Polski, co zostało bardzo ciepło przyjęte przez wszystkich uczestników. Ponadto wręczony został mu Puchar Mistrzostw Polski, który zdobył NAC Rally Team.
Podczas wystąpienia słuchacze mogli zapoznać się z historią firmy, która sięga 1908 roku. Pierwsza produkcja małych silników tłokowych uruchomiona  została w 1920 roku i od tego czasu firma stała się głównym liderem w dostawie energii do różnego typu urządzeń wymagających zasilania.

Jednym z odbiorców tych produktów jest firma NAC, obecna na rynku już od 20 lat. Choć siedziba firmy znajduje się w podwarszawskim Raszynie, to jednak główne centrum dystrybucyjne, którego uroczyste otwarcie miało miejsce na początku listopada tego roku, mieści się w Strobowie koło Skierniewic. Podczas spotkania Marcin Przytulski, dyrektor zarządzający firmy NAC, przedstawił 20-letnią historię firmy oraz plany rozwojowe na kolejne lata. – Obecnie firma jest producentem wysokiej klasy urządzeń ogrodniczych, w ofercie której znajdują się nie tylko kosiarki spalinowe i elektryczne, ale również traktorki i kosy spalinowe. – Na polski rynek dostarczamy również odśnieżarki, odkurzacze ogrodowe i piły łańcuchowe – dodał Marcin Przytulski. Firma NAC jest również dystrybutorem wysokiej klasy sprzętu znanych marek, np.: Murray, Canadiana, Sandri Garden. Prestiż firmy podnosi współpraca z Briggs & Stratton.
Zarówno produkowany, jaki i dystrybuowany przez NAC asortyment można znaleźć w największych sieciach handlowych w kraju, a także w licznych autoryzowanych punktach sprzedaży detalicznej. Dodatkowo, produkty NAC sprzedawane są w sklepach należących do największych sieci handlowych na terenie Czech oraz Słowacji.

Wyjazd do Stanów Zjednoczonych był również okazją do zaprezentowania planów strategicznych firmy na kolejne lata. Wśród nich na szczególną uwagę zasługuje rozwój działalności na innych rynkach europejskich.
 

REKLAMA

MOZE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: