Już w lutym nakładem 20 000 egzemplarzy pojawi się na rynku nowy, atrakcyjny zarówno dla profesjonalistów, jaki i konsumentów dodatek targowy „Gardenia 2011”. Na okoliczność jednych z ważniejszych targów ogrodniczych po raz drugi przygotujemy kompendium wiedzy na temat branży ogrodniczej i jej rozwoju. – Po ubiegłorocznym sukcesie dodatku jesteśmy przekonani, że nowa edycja tego dodatku jeszcze bardziej przypadnie do gustu czytelnikom – podkreśla Marcin Fajerski, szef projektu dodatki specjalne. – Nowa szata graficzna to tylko wisienka na torcie, jakim uraczymy wszystkich stałych i zupełnie nowych czytelników – pointuje. Nadrzędnym tematem dodatku będzie szeroko rozumiany rozwój branży ogrodniczej. – Zależy nam, aby przedstawić wciąż jeszcze niewykorzystany potencjał, jaki drzemie w tym biznesie. Chcemy również zaprezentować najnowsze trendy i zachęcić klientów centrów i sklepów ogrodniczych, aby zmierzali w ich kierunku – mówi Marcin Fajerski. Warto dodać, że miesięcznik „Biznes Ogrodniczy” po raz kolejny pełni rolę głównego patrona medialnego Targów Gardenia.