Już w lipcu w nakładzie 7000 egzemplarzy do producentów, centrów i hurtowni ogrodniczych oraz sieci DIY dotrze nowy dodatek specjalny „TOP 50 centra ogrodnicze”.
To narzędzie pracy dla całego sektora ogrodniczego. „Biznes Ogrodniczy” jako jedyne medium przedstawia zestawienie niezależnych centrów ogrodniczych
Kolejność prezentacji placówek uzależniono w nim od wielkości zadaszonej powierzchni handlowej. „TOP 50” pokazuje potencjał jaki tkwi w centrach ogrodniczych oraz jest formą mobilizacji dla wszystkich właścicieli tego typu placówek, których ambicją jest podążanie za najlepszymi. „Biznes Ogrodniczy” już po raz drugi podejmuje się trudu prezentacji placówek detalicznych. To jedyne tego typu zestawienie na rynku, niezbędne w pracy:
–producentów, którzy chcą współpracować ze wszystkimi największymi centrami ogrodniczymi
–przedstawicieli handlowych, którzy chcą skutecznie docierać do największych rynków zbytu
–właścicieli hurtowni w całym kraju, którzy chcą rozwijać swoją działalność
-wszystkich centrów ogrodniczych, którym zależy na monitorowaniu rynku i prezentacji własnej oferty w opiniotwórczych mediach branżowych
Prezes Centrum Ogrodniczego Primaflora
W poprzednim zestawieniu placówek detalicznych Biznesu Ogrodniczego zajęliśmy pierwsze miejsce, co bardzo pomogło nam w rozmowach z dostawcami, zwłaszcza, że byliśmy wtedy nowym centrum i nie wszyscy wiedzieli o naszym istnieniu. „TOP 50 centra ogrodnicze” z pewnością stanie się narzędziem pracy dla producentów, agencji marketingowych czy firm zakładających tereny zieleni. Informacja o powierzchni jest ważna szczególnie dla tych producentów, którzy oferują asortyment nietypowy dla centrum ogrodniczego – tylko detaliści dysponujący dużą powierzchnią mogą sobie pozwolić na wprowadzenie go do swojej oferty.
Dyrektor Compo Consumer
Cyklicznie aktualizowane zestawienie największych centrów ogrodniczych w Polsce to dla nas cenna informacja o potencjalnych klientach, z którymi jeszcze nie współpracujemy. Firma Compo stara się docierać do wszystkich placówek detalicznych, które liczą się na rynku, nasi handlowcy obserwują branżę, ale takie zestawienie pomaga usystematyzować wiele rozsianych informacji i dostrzec te, które zostały wcześniej przeoczone.
Prezes Hortico S.A.
Każde takie zestawienie w branży, która cierpi na niedobór danych jest wartością. Myślę, że „TOP 50 centra ogrodnicze” napędzi całą branżę, niewykluczone, że zmobilizuje niektóre centra do rozbudowy. Będzie to także przydatne narzędzie dla producentów – mając gotową listę placówek można ocenić pracę działających w terenie przedstawicieli handlowych.
Skorzystaj ze swojej szansy!
Skontaktuj się z nami i zaprezentuj swoją ofertę:
tel. 61 820 41 75
anna.walczak@biznes-ogrodniczy.pl
renata.aleksandrzak@biznes-ogrodniczy.pl
magdalena.wasilewska@biznes-ogrodniczy.pl
michal.gradowski@biznes-ogrodniczy.pl