Dachser Polska poszerza swoje usługi o merchandising

Globalny  operator logistyczny, firma Dachser, poszerza w Polsce usługi o merchandising w marketach budowlanych. Dachser codziennie obsługuje 18 000 marketów budowlanych w Europie, dostarczając do nich ok. 2 mln przesyłek rocznie. Najlepiej prosperujące firmy wiedzą, że aby klienci byli stale zainteresowani ich ofertą, ciągle muszą ją rozwijać. Dlatego Dachser pracuje nad innowacyjnością usług. Wsparcie merchandisingowe oczekiwane jest szczególnie przez klientów Dachser korzystających z usługi DIY Logistics (transport do marketów w ramach sieci Dachser oraz merchandising), skierowanej do dostawców marketów typu dom i ogród. W jej ramach klienci – dostawcy marketów budowlanych, mogą skorzystać nie tylko z transportu oraz know-how i doświadczenia, jakie firma zdobyła. W ramach usług dodanych VAS (value added services) Dachser oferuje szereg rozwiązań usprawniających funkcjonowanie poszczególnych punktów.  Począwszy od wykładania produktów na półki, przez serwis regałów, obsługę dyspozycji oraz zamówień, organizację promocji w sieciach sprzedaży,  po kontrolę jakości i ilości towaru, etykietowanie, przepakowywanie oraz przygotowywanie zwrotów. – Dachser, w odróżnieniu od innych operatorów na naszym rynku, oferuje dużo więcej niż tylko transport i magazynowanie. Nasza obsługa klientów sięga aż do półek sklepowych, łącznie z kontrolą ilości towarów. Usługi dodane związane z merchandisingiem pozwolą na sprawniejszą obsługę marketów współpracujących z Dachser – powiedział Grzegorz Lichocik, prezes Dachser Polska.  W tej chwili firma oferuje pełny serwis logistyki DIY (transport do marketów w ramach sieci Dachser oraz merchandising) w następujących krajach: Polska, Czechy, Słowacja, Niemcy, Francja, Włochy, Szwajcaria, Szwecja, Belgia, Holandia, Węgry, Austria, Bułgaria, Rumunia, Serbia, Chorwacja, Słowenia, Bośnia i Hercegowina. We wszystkich tych krajach Dachser ma partnera odpowiedzialnego za usługę merchandisingu w marketach DIY. W 2011 roku Dachser wygenerował obrót
w wysokości 4,3 miliarda Euro, zatrudniając 21000 pracowników w 315 oddziałach na całym świecie. Firma dostarczyła 49,3 miliony przesyłek o łącznej wadze 37,1 milionów ton.
 

REKLAMA

MOZE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: