Mobilny „Biznes Ogrodniczy”

„Biznes Ogrodniczy” ma już wersję mobilną strony internetowej! Od dziś każdy użytkownik urządzeń z bezprzewodowym dostępem do internetu może jeszcze szybciej poznać branżowe newsy.
– Nowe technologie dają nieograniczone możliwości jeżeli chodzi o sposoby komunikacji. Obecnie najpowszechniejszymi formami są telefon komórkowy i Internet.  Stworzenie strony mobilnej jest takie ważne, ponieważ łączy w jedno dwie najchętniej i najczęściej wykorzystywane technologie dostępu do informacji. Branża ogrodnicza musi nadążać za zmianami i przede wszystkim doceniać swoich klientów oraz szanować ich czas. Klienci chcą natomiast szybko i sprawnie poszukiwać informacji – podkreśla Jarosław Olewicz,  dyrektor ds. strategii i rozwoju miesięcznika.
Warto podkreślić, że Sergey’ Brin,  jeden z założycieli Google, niedawno powiedział- "Przyszłość należy do mobilnego internetu". Google zaczęło już tworzyć rozwiązania reklamowe dedykowane dla urządzeń mobilnych.  Czy branża ogrodnicza dotrzyma kroku tym zmianom?   – Media w sposób znaczący wpływają na rozwój każdej branży. Do 2013 r. więcej osób będzie korzystać z telefonów komórkowych niż komputerów. W połowie 2011 roku został osiągnięty punkt, w którym konsumenci spędzają więcej czasu poszukując informacji używając urządzeń przenośnych niż  komputerów. Dlatego tak ważne jest umożliwienie naszym klientom docieranie do informacji w jeszcze szybszy sposób – dodaje Karolina Kałdońska, dyrektor zarządzający „Biznesu Ogrodniczego”.
Urządzenia mobilne to nie tylko dodatkowy kanał komunikacji. To przede wszystkim jeden z kluczowych elementów wzmacniających i spajających pozostałe elementy przekazu mediowego. Firmy T-Mobile i Pyramid Research szacują, że urządzenie mobilne (najczęściej telefon komórkowy) posiada blisko 1/3 ludzi na świecie – co daje rynek ponad 2 miliardów użytkowników. Miniony rok to olbrzymi sukces telefonu Iphone, z wbudowaną przeglądarką internetową i szeregiem innych aplikacji, korzystających z sieci.
 

REKLAMA