Światowe trendy znad Menu

Jeszcze tylko do jutra potrwają we Frankfurcie Tendence – jedne z najważniejszych międzynarodowych targów dekoracji oraz wyposażenia wnętrz, ogrodów i tarasów, które są źródłem inspiracji dla całej branży ogrodniczej 
– Tendence to nie tylko miejsce prezentacji szerokiej oferty produktów w kategoriach Giving and Living. Na targach we Frankfurcie można przede wszystkim nawiązywać nowe kontakty handlowe i podpatrywać światowe trendy – mówi Jarosław Olewicz, dyrektor ds. strategii i rozwoju „Biznesu Ogrodniczego”, który reprezentował miesięcznik na targach. – W tym roku w ofercie producentów jak w zwierciadle odbijały się takie hasła jak kreatywność, emocje czy zrównoważony rozwój – dodaje.
W tym roku na Tendence w dziewięciu halach, na łącznej powierzchni 70 tys. m kw., zaprezentowało się ponad 2000 wystawców z całego świata. O międzynarodowym charakterze wystawy najlepiej świadczy fakt, że w zeszłym roku blisko 60 proc. wystawców przyjechało do Frankfurtu spoza Niemiec. W prezentacjach produktowych przeważała oferta dekoracyjna na sezon jesień – zima 2012, ale na Tendence można też było oglądać trendy w wyposażeniu wnętrz, które będą modne na wiosnę. Na targach we Frankfurcie w tym roku nie brakowało także upominków, artykułów jubilerskich, rękodzieła i artykułów florystycznych. Były meble w stylu klasycznym, rustykalnym i awangardowym, dekoracje dla domu i ogrodu oraz atrakcje dla dzieci takie jak gry i zabawki. Swoje produkty prezentowały firmy z ponad 50 krajów.
Organizatorem Tendence, zwanych barometrem trendów, jest Messe Frankfurt, jedna z największych na świecie firm zajmujących się przygotowaniem targów branżowych. Dane o frekwencji na targach znane będą dopiero po ich zakończeniu, ale co roku odwiedza je grubo ponad 50 tys. handlowców, którzy już w sierpniu wybierają asortyment na sezon zimowo-świąteczny. Więcej informacji we wrześniowym numerze „Biznesu Ogrodniczego”.

REKLAMA