Serce branży ogrodniczej 29 listopada będzie biło w Poznaniu. Już po raz drugi redakcja „Biznesu Ogrodniczego” i targi Gardenia zorganizują największe biznesowe spotkanie kadry zarządzającej branżą ogrodniczą
Tekst: Michał Gradowski
Nic tak nie świadczy o kondycji danej branży, jak liczba spotkań biznesowych, na których jej przedstawiciele wspólnie dyskutują o rozwoju rynku. Rola seminariów, konferencji czy paneli dyskusyjnych jest w każdej branży nie do przecenienia. Stwarza bowiem okazję do wymiany informacji, kreowania i umacniania wizerunku, poznania najnowszych trendów i pochwalenia się osiągnięciami. Udział w spotkaniach biznesowych stwarza szansę na poznanie konkurencji i pozwala lepiej wykorzystać potencjał przedsiębiorstwa.
Taką rolę w branży ogrodniczej spełnia organizowane przez „Biznes Ogrodniczy” i Międzynarodowe Targi Poznańskie Forum Branży Ogrodniczej. O kondycji branży i jej przyszłości oraz sprawdzonych koncepcjach na rozwój biznesu 29 listopada rozmawiać będą przedstawiciele kadry zarządzającej branży ogrodniczej.
Jakie wnioski dotyczące rynku ogrodniczego można wysnuć z badań? Jak rozwija się branża ogrodnicza w Polsce i Europie? W jakim kierunku zmierza handel detaliczny i hurtowy? Jaka jest rola badań w branży ogrodniczej? Jaki wpływ na jej rozwój mają technologie mobilne, media społecznościowe, marketing i innowacje? Czym zaskoczy gości targowych kolejna edycja Gardenii? Odpowiedź na te i wiele innych pytań 29 listopada na II Forum Branży Ogrodniczej. Zgłoś się już teraz!
Jarosław Olewicz, dyrektor ds. strategii i rozwoju miesięcznika „Biznes Ogrodniczy”
Dlaczego „Biznes Ogrodniczy” już po raz drugi organizuje Forum Branży Ogrodniczej?
Rolą profesjonalnego medium branżowego jest nie tylko stałe monitorowanie sytuacji na rynku, ale też integrowanie środowiska. Chcemy być platformą komunikacji dla całej branży, łamy naszego miesięcznika już od czterech lat spełniają tę funkcję. Forum jest uzupełnieniem tej strategii.
Kogo nie może zabraknąć na tym biznesowym spotkaniu?
Forum Branży Ogrodniczej stworzyliśmy wspólnie z targami Gardenia z myślą o producentach, hurtownikach, detalistach i managerach sieci DIY. Powinni się na nim pojawić wszyscy przedstawiciele branży, którzy chcą się rozwijać. Nie ma miejsca, które stwarzałoby lepszą okazję do wymiany najbardziej aktualnych informacji dotyczących kondycji branży.
Karolina Kałdońska, dyrektor zarządzający miesięcznika „Biznes Ogrodniczy”
Jakie znaczenie dla branży miało powstanie tej inicjatywy?
I edycja Forum była wielkim sukcesem, wzięło w niej udział ponad 150 osób. Zaangażowanie branży w takie przedsięwzięcia pokazuje jej siłę, wpływa na rozwój rynku i zacieśnianie relacji biznesowych. Cenna dla uczestników forum jest także możliwość wymiany doświadczeń między przedstawicielami różnych firm.
Czym zaskoczy uczestników II Forum Branży Ogrodniczej?
Każdy z bloków tematycznych rozpocznie wystąpienie specjalisty, po którym nastąpi dyskusja panelowa koordynowana przez moderatora. Zależy nam na tym, aby Forum miało interaktywny i nieformalny charakter. Taka atmosfera sprzyja wymianie informacji. Już dziś mogę zapewnić, że forum będzie sukcesem, szacujemy, że frekwencja wzrośnie co najmniej dwukrotnie.
Spotkania owocne dla biznesu
Tomasz Kobierski, wiceprezes zarządu MTP
Mam przyjemność zaprosić Państwa na II Forum Branży Ogrodniczej, które na trzy miesiące przed targami Gardenia skupi najważniejszych producentów oraz handlowców. Wierzę, że będzie to bardzo ważne spotkanie, które umożliwi jego uczestnikom szersze spojrzenie na tę rozwijającą się branżę.
Od wielu lat organizujemy targi Gardenia, które są niekwestionowanym liderem na rynku wystawienniczym w Polsce. Naszą ambicją jest też zbudowanie silnej pozycji poprzedzającego je Forum, tak aby było ono najważniejszą dla środowiska platformą wymiany wiedzy i doświadczeń.
Rozwój targów Gardenia pokazuje, że branża jest w dobrej kondycji, ale nie znaczy to, że nie potrzebuje innowacji. Jakie są więc kierunki rozwoju handlu detalicznego i hurtowego w tej branży? Odpowiedź już wkrótce na Forum, które dla komfortu uczestników zostanie zorganizowane w najbardziej nowoczesnych przestrzeniach targowych w Polsce. Zapraszamy zatem na spotkanie – wartościowe merytorycznie i owocne dla biznesu – któremu nadamy gościnny i przyjazny klimat.