Warsztaty Skutecznej Sprzedaży

10 miast, 4 firmy, 3 tygodnie – czyli kolejny dowód na to, że branża ogrodnicza ma się doskonale i nie brakuje jej ciekawych pomysłów!

Bayer, COMPO, Fiskars oraz W. Legutko PH-N –
co łączy te cztery firmy poza tym, że wszystkie działają na rynku ogrodniczym? Od listopada do początku grudnia wspólnie prowadzą  „Warsztaty Skutecznej Sprzedaży”. Cykl 10. spotkań jest odpowiedzią na sygnały otrzymywane ze strony partnerów handlowych. Firmy połączyły swoje siły i stworzyły specjalistyczny program szkoleniowy, dostosowany do realiów branży ogrodniczej. Ich reprezentanci, goszcząc w największych miastach w Polsce, przekazują uczestnikom szkoleń wiedzę z zakresu sprzedaży, obsługi klienta, a także dostarczają  informacji na temat produktów ogrodniczych i wprowadzanych nowości.  Jak sprawić, aby klienci kupowali więcej, co warto wiedzieć o produktach ogrodniczych, aby zwiększyć ich sprzedaż? Jak handlować produktami premium? Jakie będą wprowadzane nowości  w ofercie środków ochrony roślin, nawozów, nasion  i podłoży ogrodniczych? – To tylko część pytań, na które odpowiedzi udzielają przedstawiciele czterech firm podczas Warsztatów Skutecznej Sprzedaży. COMPO, Bayer, Fiskars oraz W. Legutko przekonują, że warto poszerzyć swoją wiedzę o produktach ogrodniczych, poznać najnowsze trendy oraz nowości na sezon 2012/2013.

 

– Warsztaty skierowaliśmy do właścicieli i pracowników hurtowni, centrów i sklepów ogrodniczych, wszystkich, których celem jest rozwijanie kompetencji oraz osiąganie coraz lepszych wyników sprzedażowych. Cieszy nas tak duże zainteresowanie programem  – mówi Marcin Barbach, dyrektor działu COMPO Consumer, współorganizator akcji.

REKLAMA