Owocne rozmowy merytoryczne i biznesowe, wiele podpatrzonych trendów i rynkowe informacje z pierwszej ręki – to efekt spotkań przedstawicieli „Biznesu Ogrodniczego” ze szkółkarzami obecnymi na targach Gardenia. Polskie szkółki pokazały w Poznaniu nie tylko piękne rośliny, ale i efektowne stoiska.
Zostało już niewiele czasu do zaprezentowania swojej oferty w równie prestiżowym otoczeniu – na łamach dodatku specjalnego „Szkółkarstwo info”. W tej jedynej biznesowej publikacji poświęconej sprzedaży roślin pokaże się kilkadziesiąt polskich szkółek. Obok aktualnych informacji o sprzedaży materiału roślinnego, znajdzie się w niej także indeks wiodących szkółek oraz prezentacja nowości roślinnych.
– Promowanie roślin, prezentowanie nowości, wprowadzanie innowacji w zakresie ekspozycji materiału roślinnego wzmacnia pozycję nie tylko szkółek, ale też przyczynia się do rozwoju całej branży – mówi Michał Gradowski, szef projektu „Szkółkarstwo info”. – Coraz więcej producentów roślin postrzega środki przeznaczone na marketing jako inwestycję, a nie wydatek i aktywnie promuje się wśród centrów ogrodniczych – dodaje.
Na taką promocję w nowym, uzupełnionym dodatku „Szkółkarstwo info” zostały już tylko trzy dni. W czwartek 28 lutego trafi on do drukarni.