Już tylko dwa tygodnie pozostały do zamknięcia wydania jedynego na rynku zestawienia najważniejszych polskich centrów ogrodniczych
„TOP 100” to skuteczne medium reklamowe dla producentów, którzy chcą współpracować ze wszystkimi najważniejszymi centrami ogrodniczymi, przedstawicieli handlowych, którzy poszukują nowych klientów oraz hurtowni, które chcą rozwijać swoją działalność.
Tylko z „TOP 100” – 100% gwarancji sukcesu w promowaniu marki lub konkretnych produktów nie tylko w miesiącu jego publikacji, ale znacznie dłuższym czasie. To już ostatni moment by zarezerwować powierzchnię reklamową w tym katalogu.
„Biznes Ogrodniczy”, jako jedyne biznesowe czasopismo na rynku, regularnie dostarcza całej branży rzetelnych informacji z pierwszej ręki. W „TOP 100”, nowym, rozszerzonym zestawieniu największych centrów ogrodniczych, po raz pierwszy niezależne placówki detaliczne zostaną uszeregowane według lokalizacji.
W „TOP 100” znajdzie się też przejrzysty indeks umożliwiający szybkie znalezienie wybranego centrum oraz jedyna na rynku mapa centrów ogrodniczych.
Wydane w lipcu 2012 roku zestawienie centrów ogrodniczych „TOP 55” cieszyło się dużą popularnością w całej branży. Do redakcji regularnie napływają prośby o przesyłanie tej publikacji, co utwierdza nas w przekonaniu o jej użyteczności i praktyczności.
Od lat w rubryce „Z wizytą u” opisujemy wybrane centra ogrodnicze, śledząc na bieżąco ich sytuację i potencjał. Inspirujemy do działania i wprowadzania zmian. Taką rolę spełni także „TOP 100”, dzięki któremu właściciele centrów ogrodniczych będą mogli porównać swoje placówki z innymi wiodącymi w kraju.
Kontakt:
„Biznes Ogrodniczy”
ul. Grunwaldzka 43/1
60-784 Poznań
tel. 61 820 41 75
e-mail: redakcja@biznes-ogrodniczy.pl