Ponad 200 tys. m² powierzchni wystawienniczej oraz 2 tys. wystawców z ponad stu krajów – to powody dla których w dniach 8-10 września trzeba być w Kolonii na targach Spoga+Gafa
Spoga+Gafa niewątpliwie należy do najbardziej znanych imprez ogrodniczych organizowanych na terenie Europy. Każdego roku do niemieckiej Kolonii przybywają najważniejsi światowi gracze, eksperci, a także detaliści działający na rynku ogrodniczym.
– Po raz kolejny Spoga+Gafa powita wystawców z całego świata, stając się międzynarodowym miejscem spotkań dla wszystkich osób związanych z zieloną branżą – mówi Katharina Hamma, dyrektor ds. operacyjnych spółki Koelnmesse. Aż dwie trzecie gości ubiegłorocznych targów odwiedzi również tegoroczną edycję. Aż 92% odwiedzających to osoby mające wpływ na podejmowanie decyzji o zamówieniach, z czego 45% ma decydujący wpływ na zaopatrzenie.
Organizatorzy Spoga+Gafa skupiają się na szerokim gronie odbiorców, stawiają na innowacyjność, interakcję i komunikację. Pierwszy dzień targów zadedykowano właścicielom centrów ogrodniczych. W halach 5 oraz 6 na żywo odbywać się będą prezentacje nowości z kategorii BBQ, a także panele dyskusyjne z ekspertami rynkowymi. Wśród wystawców z Polski obecne będą takie firmy jak Bros, Biowin, Cellfast, Form-Plastic, Prosperplast oraz Ramp. Na targach nie zabraknie oczywiście przedstawicieli „Biznesu Ogrodniczego”.