Najnowsze informacje o sprzedaży ogrodniczych narzędzi i sprzętu oraz asortymentu do nawadniania tylko w „Gardentechnice”
Sprawdzone i skuteczne narzędzie marketingowe wspierające sprzedaż produktów i wspomagające proces budowania marki już w maju trafi na rynek. „Gardentechnika” to jedyny w branży ogrodniczej magazyn w całości poświęcony sprzedaży sprzętu zmechanizowanego, narzędzi ręcznych oraz asortymentu do nawadniania. Według danych Euromonitor International to najbardziej dochodowe kategorie na rynku ogrodniczym.
Tylko w „Gardentechnice” nowości produktowe, hity sprzedażowe, których nie może zabraknąć w ofercie sklepów i centrów ogrodniczych, a także wyjątkowe prezentacje – sprzętu koszącego, narzędzi ręcznych oraz pistoletów zraszających.
W „Gardentechnice” m.in. rozmowy z właścicielami wiodących punktów dealerskich w Polsce, informacje o rozwoju segmentu robotów koszących oraz dane dotyczące preferencji klientów.
Ponadto raport diagnozujący aktualną sytuację na rynku narzędzi – wielu nowych producentów poszerza dystrybucję w tym segmencie, inwestuje w marketing, aktywnie zdobywa nowych klientów.
Ważną częścią magazynu „Gardentechnika” będą także informacje o sprzedaży produktów do nawadniania. W tym segmencie można zauważyć znaczące zmiany – konsumenci poszukują ergonomicznych produktów, charakteryzujących się dobrym stosunkiem jakości do ceny.
W majowym magazynie nie zabraknie także informacji o kategoriach pokrewnych – opryskiwaczach, narzędziach do majsterkowania, odzieży ochronnej oraz całej gamie asortymentu uzupełniającego – ostrzach, żyłkach i olejach do sprzętu z silnikami spalinowymi.
Zapraszamy do współpracy!
Kontakt:
Michał Gradowski – michal.gradowski@biznes-ogrodniczy.pl (szef projektu „Gardentechnika”)
Renata Aleksandrzak – renata.aleksandrzak@biznes-ogrodniczy.pl (dyrektor Działu Sprzedaży Reklam)
Biznes Ogrodniczy
ul. Grunwaldzka 43/1
60-784 Poznań
tel. 61 820 41 75
e-mail: redakcja@biznes-ogrodniczy.pl