Ekspansja Bricomarché nabiera rozpędu

Bricomarché to obecnie najszybciej rozwijająca się sieć rynku DIY w Polsce. W pierwszym półroczu osiągnęła zyski na poziomie 669 mln zł. Niedawno odbyła się także trzecia edycja targów sieci

Podsumowanie minionego sezonu odbyło się 30 września podczas konferencji prasowej zrzeszającej sieci Intermarché i Bricomarché Grupy Muszkieterów. Jak przekazano podczas spotkania, dzięki kompleksowym i szeroko zakrojonym działaniom sieć może poszczycić się nie tylko najwyższym na rynku supermarketów typu „dom i ogród” wskaźnikiem ewolucji obrotów – 25%, ale także najniższymi cenami. Z badań wynika, że Bricomarché to najczęściej wybierany przez klientów market z asortymentem ogrodniczym. Ponadto w pierwszym półroczu 2015 r. sieć osiągnęła obroty na poziomie 669 mln zł. – Wpływ na osiągnięcie dobrych wyników finansowych miało jak zawsze kilka czynników, takich jak optymalizacja polityki handlowej, trzymanie się silnych wyróżników Grupy czy systematyczna aktualizacja oferty. Utrzymanie tendencji wzrostowej obrotów także w tym roku potwierdza słuszność kierunku, w którym zmierzamy. W planach mamy kolejne pomysły, które pozwolą nam jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów i sytuację rynkową – wyjaśnia Patrick Renault, prezes Grupy Muszkieterów w Polsce.
 

Sieć Bricomarché kontynuuje rozpoczętą kilka lat temu tradycję organizowania targów. Tegoroczna 3. już edycja odbyła się w poznańskiej Arenie w dniach 20-21 października. W wydarzeniu uczestniczyło wielu przedstawicieli zielonej branży. Ich opinie są zgodne – targi były bardzo udane. – Tegoroczna edycja była bardzo dobrze zorganizowana. Stworzono dogodne warunki dla wystawców, którzy mogli zaprezentować swoje produkty na znacznie większej przestrzeni niż w poprzednich dwóch edycjach – mówi Agnieszka Cerapińska, kierownik ds. sprzedaży z firmy Pawłowski. – Podczas wydarzenia zaprezentowaliśmy ofertę na następny sezon. Pokazaliśmy trzy propozycje ekspozycji, spośród których największym hitem okazał się stojak na narzędzia hartowane. W tym roku frekwencja wśród uczestników była wyższa niż rok wcześniej. Udział wzięło ok. 80% wszystkich spółek Bricomarché – dodaje.
 

REKLAMA

MOZE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: