Nowości, kontakty i wiedza przydatna w prowadzeniu szkółki czy centrum ogrodniczego to najważniejsze powody, dla których warto zaplanować przyjazd na 24. Międzynarodową Wystawę „Zieleń to Życie”. Targi odbędą się w Warszawie w EXPO XXI w dniach 1-3 września pod patronatem „Biznesu Ogrodniczego” i magazynu „Garden&Trends”
Ofertę zaprezentuje 300 wystawców z branży szkółkarskiej, techniki, wsparcia produkcji, wyposażenia ogrodu oraz debiutującego sektora florystycznego pod nazwą Flower Expo Polska. W programie targów znalazły się seminaria – w pierwszym dniu ,,Wiedza dla producentów” ,,Centrum ogrodnicze: Wiedza dla handlu”, w piątek – seminarium ,,Współczesny handel i segmentacja konsumentów w branży ogrodniczej” – Gośćmi będą Marc Eijsackers, dyrektor Flower Council z Holandii, który przedstawi wyniki badań nad segmentacją konsumentów w ośmiu krajach europejskich oraz wykorzystanie social mediów w branży ogrodniczej. Drugi gość to Kees van Rijn, Bart Kwiaty Sp. z o.o., który od 20 lat zajmuje się handlem pomiędzy Holandią a Polską. Podczas Wystawy nie zabraknie warsztatów dla architektów krajobrazu i konferencji dla zieleni miejskiej.
Sobota to dzień otwarty dla publiczności, ale także program dla architektów krajobrazu. Codziennie w hali 4, gdzie ulokowane są firmy florystyczne, oglądać będzie można pokazy mistrzów. Do prestiżowego Konkursu Roślin Nowości wystawcy zgłosili 28 nowych odmian. Decyzja Jury ogłoszona zostanie podczas oficjalnego otwarcia targów – 1 września o 10.00. przyznane zostaną także nagrody Zielony Laur.
Szczegółowy program i rejestracja na www.zielentozycie.pl