Jaka jest najszybsza fasola w ofercie Vilmorin Garden? Jaki różowy król zawładnął rynkiem? W jakich latach powstała akcja Pobudka dla ogródka? – to tylko część pytań zadanych przez Karola Strasburgera, prowadzącego Familiadę dla uczestników spotkania Vimorin Garden z okazji podsumowania minionego sezonu i przedstawienia planów na 2017 rok
Spotkanie dla partnerów biznesowych Vilmorin Garden odbyło się w dniach 12-14 października w Hotelu Korona w Ostrołęce. Miejsce nie zostało wybrane przypadkowo. Vilmorin od lat wspiera działania z zakresu CSR, m.in. Fundacji Drabina Rozwoju, która właśnie w Ostrołęce wybudowała unikatowe Multimedialne Centrum Natura, znalazły się tu kino 5D z ekranem 360˚, sale doświadczeń oraz ogród doświadczeń. Centrum będzie ważnym ośrodkiem promującym ochronę różnorodności biologicznej. – Chcieliśmy, aby nasi partnerzy biznesowi zobaczyli, jak bardzo szerokie i zróżnicowane są nasze działania, że Vilmorin Garden stawia na dążenie zarówno do stworzenia wartości ekonomicznej, jak i społecznej – podkreśla Violetta Ratajczak, dyrektor sprzedaży na Europę Centralną i Wschodnią Vilmorin Garden.
Spotkania biznesowe podsumowujące mijający sezon oraz przedstawiające ofertę na nowy rok są bardzo ważne. Partnerzy handlowi powinni wiedzieć, na jakim etapie rozwoju jest firma oraz jakie ma plany na nowy sezon. W tym roku goście Vilmorin Garden wysłuchali oczywiście tradycyjnych prezentacji, ale ich wiedza na temat firmy została ugruntowana w bardzo przyjemny sposób. Gościem wieczoru był bowiem Karol Strasburger, który zaprosił uczestników do Familiady, a zadawane pytania dotyczyły oczywiście firmy Vilmorin Garden. Kolejnego dnia goście spotkania wzięli udział w specjalne zorganizowanych zajęciach z decoupage’u. – Była to doskonała forma łącząca naukę z przyjemną zabawą i możliwością poznania ciekawostek dotyczących firmy. Spotkanie było zorganizowane na najwyższym poziomie, a Multimedialne Centrum Natura robi ogromne wrażenie. Gratuluję firmie Vilmorin Garden podjęcia decyzji o wsparciu tak ważnej inicjatywy – mówi Karolina Kałdońska, dyrektor zarządzająca „Biznesu Ogrodniczego”, która brała udział w spotkaniu.