Firmy Tropical oraz SBM Life Science zostały pierwszymi partnerami Targów Zatowarowania Centrów i Sklepów Ogrodniczych gardenContracting, które odbędą się w Łodzi 8-9 listopada „Biznes Ogrodniczy” objął wydarzenie branżowym patronatem medialnym.
Główną ideą gardenCONTRACTING jest umożliwienie właścicielom i pracownikom hurtowni, centrów ogrodniczych i sklepów złożenie zamówień na prezentowaną podczas targów ofertę z terminem dostawy przed rozpoczęciem wiosennego sezonu ogrodniczego. Wydarzenie ma charakter stricte biznesowy – targi będą zamknięte dla klientów indywidualnych i służyć mają przede wszystkim przeprowadzaniu rozmów handlowych i kontraktacji na następny sezon. Termin targów nie jest przypadkowy – to właśnie późną jesienią składane są zamówienia na asortyment, który pojawi się w sklepach i centrach ogrodniczych na wiosnę. GardenCONTRACTING będzie doskonałą okazją do zapoznania się w jednym miejscu i czasie z szeroką ofertą branży ogrodniczej, poznania nowości produktowych, optymalizacji budżetów zakupowych i złożenia zamówień na preferencyjnych warunkach.
Swój udział już potwierdziły, m.in. takie firmy: Planta Multi-Décor, Best-Pest, Poltops, Eco-Land, Anmax, Intermag oraz A&M Kałuzińscy Szkółka Polskie Korzenie.
-Późną jesienią dystrybutorzy organizują we własnym zakresie targi tzw. hurtowniane, na które zapraszają swoich klientów. GardenCONTRACTING są alternatywą dla tego rozwiązania, posiadającą wiele wymiernych korzyści. Przede wszystkim jeden termin i jedno miejsce spotkania to oszczędność czasu i pieniędzy, zarówno dla producentów i hurtowników, jak i dla odbiorców ich oferty. To idealna okazja do spotkania z obecnymi klientami, jak również nawiązania zupełnie nowych kontaktów handlowych i pozyskania nowych odbiorców, czyli mówiąc wprost – wzrostu sprzedaży swoich produktów. A w biznesie chyba właśnie o to chodzi – mówi Katarzyna Drobińska, prezes Międzynarodowych Targów Łódzkich.