Angielskie centra ogrodnicze podsumowują pierwsze półrocze sprzedaży oraz przygotowują plany na dalszą część roku. Analizując sprzedaż wolumenowo nastąpił spadek w porównaniu z rokiem 2016
W czerwcu meble premium oraz produkty z kategorii BBQ zdominowały sprzedaż i wpłynęły na wysokie obroty angielskich centrów ogrodowych. To także czas na pierwsze poważne podsumowania i planowanie następnego półrocza sprzedaży.
Większość właścicieli centrów ogrodniczych analizując pierwsze półrocze 2017 roku informuje, że sprzedaż w ich placówkach wzrosła w porównaniu do analogicznego okresu w roku 2016.
Przy całkowitym poziomie sprzedaży wolumenowej, zliczając wszystkie dane o indeksach produktów można stwierdzić, że sprzedaż w czerwcu spadła o 3,5% w porównaniu z rokiem 2016 i o 2,3% w porównaniu z pierwszym półroczem.
Aktualnie angielskie centra ogrodnicze planują sprzedaż na drugą połowę roku, przygotowują eventy, ofertę jesienną oraz na Boże Narodzenie.
GTN Bestsellers
- produkty ogrodnicze – wzrost o 22%
• warzywa i zioła – wzrost o 21%
• Wszystkie indeksy roślin – spadek o 15%
• Indeks wszystkich produktów – wzrost o 2%