Podczas targów Green Days , 22 marca odbędzie się wyjątkowe szkolenie Akademia Biznesu Ogrodniczego. Partnerem wspierającym zostało PSCO. Bilety dostępne są za pośrednictwem portalu Evenea
Aż 7/10 właścicieli sklepów ogrodniczych ma problem z właściwym zarządzaniem swoją placówką. Z myślą o nich wydawca „Biznesu Ogrodniczego” stworzył Akademię Biznesu Ogrodniczego, cykl szkoleń mający na celu podnieść kompetencje managerskie. To profesjonalne wykłady z zakresu handlu, marketingu i psychologii sprzedaży.
Wydarzenie odbędzie się 22.03.2019 r. podczas Targów Green Days w Ptak Warsaw Expo
Program:
11:00-11:45 Wpływ trendów konsumenckich na rozwój branży ogrodniczej. – Renata Aleksandrzak, dyrektor sprzedaży „Biznesu Ogrodniczego”
11:45-12:30 Budowanie pewności siebie, wiarygodności i zaufania w sprzedaży B2B – Szymon Lach, trener umiejętności biznesowych
12:30-13:25 Nowe kanały sprzedaży: networking i rekomendacje – Artur Sójka, właściciel firmy doradczo-szkoleniowej Sójka Consulting
13:15-13:45 Przerwa kawowa
13:45 – 14:30 Czego ludzie szukają w ogrodzie…? – Krzysztof Głowacki, właściciel firmy 5 Kamieni – Pracownia Rozwoju
14:30- 15:15 Przez dziurkę od klucza do umysłu konsumenta. – Bożysława Jaworska-Posiła, właścicielka firmy Meritum